דרוש עורך דין לעמותה

דרוש עורך דין לעמותה

עורכי דין עמותות – במה הם עוסקים ומה הם עושים?

בוגרי לימודי משפטים ועריכת דין, שחולמים לעסוק בתחום זה, נחשפים ללא מעט משרות ותחומים שונים הרלוונטיים לכך ומתלבטים במה לעסוק. מודעות דרושים עורכי דין לעמותה הן מודעות נפוצות, המציעות משרה מעניינת ושונה. במה עוסקים עורכי דין עמותות ומה בדיוק הם עושים, במסגרת תפקידם? הנה, התשובה.

לייצג עמותות ולספק מענה מתאים

מאחורי מודעת דרוש עורך דין לעמותה מסתתרת משרה מעניינת מאד, והזדמנות להיחשף לתחום מאתגר ושונה. עורך דין עמותות מייצג, למעשה, מוסד ללא כוונות רווח (מלכ”ר), הרשום בפנקס העמותות. מרבית העמותות כיום הן עמותות ציבוריות ומדובר, בפועל, בלמעלה מ-40 אלף עמותות. בכל הקשור לחוקים הנוגעים להתנהלותן של העמותות וההתמודדות עם גופים שונים, יש צורך בגורם משפטי מנוסה, שיוכל לספק את המענה המתאים ולייצג כהלכה את העמותה. מסיבה זו מחזיקות העמותות עו”ד בעל הכשרה רלוונטית, העובד בצמוד להן.

מודעות דרוש עו”ד לעמותה מתפרסמת מטעם עמותה הזקוקה, כאמור, לסיוע משפטי. תפקידו של עו”ד מטעמה מתחיל כבר בשלבים ראשוניים – ברישום העמותה, לרבות בחתימת מייסדיה, בניסוח תקנון, טופס רישום, בריכוז מסמכים לצורך אגרת רישום ועוד. כל זאת, לצורך בחינת בקשת מייסי העמותה לרשימתה ולקבלת כל האישורים הנדרשים על מנת שתוכל לפעול כעמותה ולקדם את ענייניה. עו”ד של העמותה מלווה אותה ומספק לה שירותי ייעוץ במידת הצורך. אם מחליטים נציגיה וחבריה לשנות את התקנות או את המטרות שלה, מה שמצריך אישור של בית משפט, נדרשת העמותה בייצוג עו”ד מנוסה ומקצוע כדי לבצע זאת ולעשות זאת בהתאם לכל הכללים והדרישות.

דרוש עורך דין לעמותה

מודעת דרוש עו”ד עמותה נועדה לעורכי דין הרואים עצמם עוסקים בכך ומקדמים רעיונות ומטרות של עמותות שונות בארץ, שבחלקן ידועות יותר ובחלקן חדשות. כאשר מחפשים מודעת דרושים עורכי דין עמותות חשוב לבחון איזו עמותה מציעה זאת, מה היקף המשרה ומה הם התנאים. עורכי דין בתחילת הדרך שרוצים להשתלב בתחום זה, ייתכן ויתקשו למצוא את המודעות הרלוונטיות, כך שסיוע של חברת השמה בתחום בהחלט יכול להיות הפתרון הנכון והדרך למצוא בדיוק מה שמתאים. ישנן כיום חברות השמה המתמחות במציאת משרות לעורכי דין מתחילים וותיקים, חברות העבודות בשיתוף פעולה מלא עם משרדים מובילים ומוכרים. כך, עו”ד בתחילת הדרך, לאחר שהוכשר כדי לעסוק בכך ומחפש עבודה במשרה מלאה, יוכל למצוא בקלות רבה יותר את התפקיד המתאים לו בעזרתה של חברת השמה מנוסה.

חולמים להתברג כעורכי דין בעמותות? חברת A- one  היא הכתובת הנכונה עבורכם.  חברת A – one הוקמה כדי לספק שירותי השמה מקצועיים לעורכי דין בתחילת הדרך וכן לעורכי דין מנוסים, המחפשים את המשרה המתאימה להם. החברה עובדת עם המשרדים המובילים בארץ בתחומם ועם השנים צברה ניסיון בהתאמה למשרות בכירים, במציאת עורכי דין מתאימים למשרדים בכירים ולמשרות מספקות ונחשקות. אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ והכוונה בדרך לקריירה משפטית. לחצו כאן לסקירת השירותים שלנו, או צרו קשר בטלפון – 03-5256001

אהבתם? מוזמנים לשתף: