מיזוג משרדי עורכי דין

מיזוגים ושיתופי פעולה בין משרדי עורכי דין

מיזוגים ושיתופי פעולה בין עורכי דין מהווים כלי סינרגטי רב עוצמה למשרדים במטרה להיחשף ללקוחות חדשים, להעניק ייעוץ משפטי בתחומי עיסוק נוספים ולהגדיל את הכנסותיהם.

מיזוג בין משרדי עריכת דין אינו צעד פשוט, והוא מחייב היכרות עמוקה עם השוק הישראלי, מאפייניו ודרישותיו, לצד תוכנית עסקית מדוקדקת ותפורה למידותיהם המדויקות של כל הצדדים.

הליווי שלנו למיזוג משרדי עורכי דין

משרדנו מלווה תהליכי מיזוג לאורך כל שלביהם, משלבי התכנון הראשוניים ועד להשלמתו הסופית של המיזוג, כולל בניית תוכנית פעולה מפורטת, אופן ביצוע המיזוג ותוצאותיו המצופות. בזכות היכרותנו הקרובה עם תחום עריכת הדין בישראל, נסייע למשרדכם באיתור משרד עורכי הדין המתאים לתחומי הפעילות של משרדכם ול- DNA המשרדי, נבצע את החיבור ונוביל את תהליך המיזוג עצמו עד להשלמתו המוצלחת.

חברת A-one הוקמה ע"י עו"ד ויויאן שלום

עו”ד ויויאן שלום עוסקת בתחום השמת עורכי דין החל משנת 2002 וידועה בשוק כמומחית בתהליכי איתור והשמה מדוייקים של עורכי דין למשרות בכירות ומורכבות במשרדי בוטיק ייחודיים, משרדים גדולים ומובילים וחברות פרטיות וציבוריות מובילות במשק הישראלי. ויויאן שלום בעלת תואר ראשון במשפטים וביחסים בינלאומיים ותעודת מאמנת מוסמכת LDCC עם התמחות באימון קריירה ואימון עסקי. לויויאן רשת קשרים ענפה בארגונים מובילים ומשרדי עו”ד. חברת A-one מוכרת כיום כחברה מובילה בתחום “דרושים עורכי דין ויועצים משפטיים”.

הכירו את הסוכן החכם

קבלו עדכון על משרות חדשות, לפי תחומי העניין שלכם