מחפש עורך דין

מחפש עורך דין

עורכי דין שמחפשים עבודה המתאימה לכישורים, לרצונות ולכוונות שלהם ורוצים לייעל את התהליך, יכולים לעבוד עם חברת השמה עורכי דין. מועמדים אלו, ייכנסו “מהדלת האחורית” של תהליכי הגיוס ולא יצטרכו לעבור דרך “הערוצים הרגילים” עבור התפקידים הרצויים.

למידע נוסף לחצו כאן

כיצד מתנהלים כיום תהליכי השמת עורכי דין?

איך עורך דין מחפש עבודה? לשאלה זו, יש הרבה תשובות, בעיקר תלוי את מי שואלים.

  1. יהיו כאלה שיגידו שעורך דין לא מחפש עבודה, אלא העבודה מחפשת אותו.
  2. אחרים יגידו שפשוט צריך להיכנס לאתר דרושים, להתחיל לרפרף על מודעות ולשלוח קורות חיים לכל מי שרק נראה מתאים.
  3. חלק מהאנשים יגידו שהכול תלוי בקשרים ושאם אין קשרים טובים אז אין סיכוי למצוא עבודה.

אחת משלושת התשובות, נשמעת מוכרת?. רבים אכן פועלים בדרכים הללו. משקיעים מזמנם, גוללים הלוך ושוב באתרי דרושים ומחפשים את המשרה המושלמת עבורם.

מחפש עורך דין

למה זה כל כך מסובך?

חיפוש עבודה בעולם עריכת הדין, יכולה להיות מסובכת ממספר סיבות ובניהן:

  1. תחרות גדולה בשוק המוצף מדי שנה בהמוני עורכי דין. לעיתים, כשעורך דין מחפש עבודה, הוא פשוט לא מצליח לבלוט ביחס למועמדים האחרים.
  2. מערכות חיפוש עבודה עורכי דין אינן יעילות מספיק, כך שאין המועמדים נחשפים לכל היצע המשרות הקיים בתחום.
  3. תהליך חיפוש עבודה בתחום, הוא פשוט עקר אם אין את קשרים בחלונות הגבוהים.

מדוע לעבוד עם חברות השמה עורכי דין?

האם אין דרך שבה חיפוש עבודה יכול להפוך לתהליך יעיל יותר, כזה שבו המועמדים מגישים מועמדות למשרה שלא רק מעניינת אותם, אלא גם מתאימה להם מבחינת הפרופיל ותנאי ההעסקה?- כמובן שיש.

בגלל הסיזיפיות הכרוכה בתהליך חיפוש עבודה עוד מתחילת הדרך, קמו חברות השמה עורכי דין ששמו להן למטרה לפשט לייעל את התהליך.

הן מפגישות בין עורכי דין ומעסיקים בצורה שלא הייתה קיימת קודם, דרך תהליכי אפיון והתאמה וליווי המועמד כל הדרך עד איוש המשרה הרצויה.

חברות השמה לעורכי דין אלו, הבינו כי רבים מהמועמדים ומהמעסיקים פשוט טוחנים מים, ולכן הן:

  1. מייצרות לעורכי הדין החברים במאגר שלהן פרופיל – בהתאם לקורות החיים ולהתרשמות שלהם.
  2. מקשרות בין מחפשי עבודה ובין המעסיקים, שפעמים רבות יפנו ישירות לחברות ההשמה ולאתרי הדרושים.

החברות בעצם מאפשרות למועמדים להגיש קורות חיים למשרות שקודם לא היו חשופים להן ולעשות זאת דרך גוף שיש לו קרדיט בעיני המעסיקים.

נוסף על כך, חברות ההשמה יודעות מה המועמדים רוצים ומחפשים ולכן, יודעות לקשר אותם למשרות המתאימות להם ספציפית, כמו גם להתמקח עבורם על תנאי ההעסקה.

המטרה היא לא רק לקצץ בבירוקרטיה ובחוסר היעילות, אלא גם להבליט את המועמדים משלל המתחרים ולתת להם קרש קפיצה למשרה טובה יותר. המגייסים במשרדים ובחברות השונות, זוכים לגישה ישירה למועמדים שנבדקו ועברו אפיונים בידי חברות השמה ייעודיות שהם סומכים על שיקול דעתן.

מדוע לעבוד עם חברת A-one?

חברת A-one מחזיקה במאגר משרות  גדול ומשמעותי בתחומים משפטיים רבים. המועמד זוכה לקבל משרות ייעודיות, שיכולות להתאים לו עד מאוד. אין למועמד צורך לחפש במודעות דרושים או להפעיל רשתות חברתיות, בייחוד אם ברצונו לשמור על דיסקרטיות במהלך תהליך ההשמה.

בין לקוחות החברה ניתן למנות כמה מהחברות המובילות ביותר בישראל, במגוון רחב מאוד של תחומים, לרבות: Wix, HOT, קבוצת מגדל, מיטב דש, בנק לאומי, פרטנר, סודה סטרים, מזרחי טפחות, הפנקיס, Etoro ועוד רבות ומעולות.

לקוחות בולטים נוספים של החברה, הם משרדי עורכי דין נחשבים בישראל כמו גולדפרב זליגמן, Gornitzky & Co, Herzog Fox & Neeman,  FCB & Coועוד משרדים רבים. ה

חברה פועלת בעולם ההשמה מזה כשני עשורים ומחזיקה ברשת ענפה של קשרים וחיבורים מקצועיים, כך שהמועמדים יזכו לליווי לאורך כל הדרך עד איוש המשרה הרצויה.

אם אתם צריכים סיוע באיתור, זיהוי והתמיינות לתפקידי ייעוץ משפטי, הינכם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ ראשוני בטלפון 03-6042324.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף: