לשכת עורכי דין הצעות עבודה

לשכת עורכי דין הצעות עבודה

למה לפרסם אצלנו הצעות עבודה לעורכי דין

חברתנו מתמחה כבר למעלה משני עשורים באיוש הצעות עבודה לעורכי דין מכל תחומי המשפט. לאורך השנים הללו רכשנו היכרות מצוינת אם הצרכים של מעסיקים במגזרים השונים במשק, וכמובן גם עם הצרכים של מועמדים רלוונטיים, דבר המאפשר להם לקבל החלטה מושכלת ולכם ליהנות ממועמדים אופטימליים תוך חיסכון בזמן ומאמצים.

למידע נוסף לחצו כאן
 

אנו מעמידים לרשותכם רשת ענפה של קשרים בעולם המשפט, עם יכולות מוכחות לאיתור אקטיבי של מועמדים איכותיים, מה שמאפשר לכם ליהנות מהאנשים המתאימים והטובים ביותר לפני המתחרים. על כן, אנו המקום הנכון עבור פרסום הצעות עבודה עורכי דין. כמובן שניתן לפנות גם לאפיקים נוספים, למשל לפרסם הצעות עבודה בלשכת עורכי הדין, אך בשורות הבאות נבקש לשכנע אתכם מדוע הפרסום אצלנו הוא הצעד הנכון והטוב ביותר.

 

ליווי מקיף שעושה הבדל משמעותי

כאמור, ישנם כמה וכמה אפיקים שבהם ניתן להגיע אל מועמדים למשרות הרלוונטיות, החל בחיפוש מפה לאוזן ועד ללינקדאין. למשל ניתן לפרסם באתר לשכת עורכי הדין הצעות עבודה, שירות מטעם הלשכה ללא תשלום שנועד למי שמחפש עובדים במקום בו הוא עובד ולא לצדדים שלישיים כמו חברות השמה חברות וכוח אדם. מדובר במודעות שמתפרסמות למשך חודשיים לאחר שנבדקו על ידי עורכי האתר ובמהלך תקופה זו גם ניתן לפנות אל העורכים ולבקש לבצע בהן שינויים. זהו אחד המקומות שעליהם מסתכלים עורכי דין ולכן פרסום הצעת עבודה בלשכת עורכי הדין יכולה לקדם אתכם. יחד עם זאת, כמובן שהלשכה אינה נותנת כל מענה הקשור להתאמה של מועמדים באמת איכותיים ורלוונטיים, ולכל הנושא ההשמה שלהם בארגון.

אכן, חברות ומשרדים מכל מגזרי המשק נדרשים לעיתים לעורכי דין בעלי כישורים הולמים, אך האיתור וההשמה שלהם הינם משימות שיכולות להיות מורכבות. כאן בדיוק נכנסת חברת A-one לתמונה, בהובלתה של ויויאן שלום שמחזיקה ביותר מ-20 שנות ניסיון בהשמה של עורכי דין, וצברה מוניטין מרשים בתור מומחית בהליכי איתור והשמה מדויקים. זאת, לרבות משרות בכירות ומורכבות במשרדים מובילים וגדולים, בחברות ציבוריות ופרטיות, במשרדי בוטיק ייחודיים ועוד.

לאורך השנים סיפקנו את השירות למאות ואלפי עורכי-דין ולקשת רחבה מאוד של חברות תעשייתיות, משרדי עורכי דין, חברות פארמה והייטק. אם תעיינו בלוח הדרושים שלנו תוכלו להתרשם מקשת רחבה של משרות המפורסמות על ידי מעסיקים כמו חברות נדל”ן, חברות טכנולוגיה, גופים פיננסיים, בתי השקעות, משרדי עורכי דין המתמחים בנדל”ן, הייטק, ליטיגציה תאגידית, דיני הגירה, נזיקין, רגולציה פיננסית ועוד רשימה ארוכה.

היתרון המשמעותי ביותר שהופך אותנו לכתובת רצינית ומבוקשת טמון בתהליך השמה ממוקד וייחודי עם ליווי אישי ומקצועי. המטרה העיקרית שלנו היא שהצעות עבודה לעורכי דין מטעם המעסיקים יביאו באופן המהיר ביותר אל האדם המתאים ביותר, וזאת עם שיטה ייחודית הכוללת כלים אבחוניים מתקדמים, בדיקה של המלצות וביצוע ראיונות עומק למועמדים.

 

כל המידע הדרוש לכם

אנו מספקים לכם ליווי מלא בכל תהליך הגיוס, כולל הגדרה ברורה של דרישות התפקיד, תחומי האחריות והממשקים במשרה, והבנה מעמיקה של פעילות החברה או משרד שלכם. בהתאם לכך נעביר אליכם רק קורות חיים רציניות, איכותיות ומדויקות המתאימות באופן אופטימלי לדרישות של המשרד. כפי שכתבנו לעיל, יש לנו קשרים נרחבים בעולם המשפט וביכולתנו לאתר גם בצורה אקטיבית עורכי דין ושותפים, אפילו אם בימים אלו הם אינם מחפשים עבודה.

בכל מקרה, פרסום של הצעות עבודה עורכי דין בלוח שלנו יוביל לצפיות רבות, ומעבר לכך ההצעות גם יועברו באופן ישיר אל המייל של מועמדים שנרשמו לשירות הסוכן החכם שלנו. מדובר בכלי סינון מצוין המאפשר להגיע ישירות לאנשים שמחפשים משרות בתחומים רלוונטיים עבורכם. כמו כן תקבלו מאיתנו אינפורמציה משמעותית מאוד לתהליך הגיוס, ולפי רמת המעורבות שאתם מעוניינים בה. למשל אנו יכולים לעזור בהיערכות נכונה לקראת ראיונות עבודה של מועמדים, שכן הניסיון מראה שמעסיקים רבים לא מקדישים מספיק מחשבה וזמן להיערכות כזו. בין היתר נסביר לכם את חשיבות המעבר על קורות החיים לפני הכניסה לראיון, על אילו נושאים כדאי לשים דגש ואילו נקודות לבדוק, כיצד משווקים בצורה נכונה את המשרד או החברה, איך מתייחסים למרואיינים בצורה סבלנית ומכבדת, ובכלל – איך מושכים את האנשים האיכותיים ביותר דווקא אליכם.

לפרטים נוספים וקבלת ליווי מקצועי הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5256001. אנו נסייע לכם תוך שמירה על הדיסקרטיות המתבקשת.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף: