דרוש עורך דין

דרוש עורך דין

חיפוש עורכי דין עושים עם A-one

חברת A-one מתמחה מזה שנים באיוש משרות מכל התחומים בסקטור המשפטי, בדגש על היכרות מעמיקה עם צרכי המעסיקים והמועמדים ומתן כל המידע הדרוש לקבלת החלטות נכונות. ברשותנו קשרים ענפים בשוק המשפט המאפשרים לנו למצוא באופן אקטיבי מועמדים איכותיים ולהגיע אל האנשים הטובים והמתאימים ביותר לפני כולם. לפיכך, חיפוש עורכי דין עם חברתנו הוא צעד נבון ומתבקש.

עושים אתכם ולמענכם את העבודה

למשרדים וחברות מכל המגזרים דרושים עורכי דין איכותיים, אך איתורם והשמתם אינו עניין של מה בכך. אם גם לכם דרוש עורך דין חברתנו תהיה לעזר רב. החברה הוקמה על ידי ויויאן שלום, בעלת שני עשורים של ניסיון בהשמת עורכי דין ומוניטין מצוין כמומחית בתהליכי איתור והשמה מדויקים, לרבות למשרות מורכבות ובכירות במשרדים גדולים ומובילים, במשרדי בוטיק ייחודיים ובחברות ציבוריות ופרטיות. לכן, אם עורכי דין דרושים לכם תוכלו לפנות אלינו ולקבל סיוע מקצועי מקיף, כפי שעשו ועושים גם היום חברות תעשייתיות, חברות הייטק ופארמה ועוד הרשימה ארוכה, ובין אם מדובר בעורך דין צעיר ועד לשותף בכיר.

אנו מבצעים תהליך השמה ייחודי וממוקד הכולל ליווי מקצועי ואישי של כלל העוסקים בתחום המשפטים, עם שירותי איכותי ויעיל המקנה לכם יתרון משמעותי. למעשה, כל מטרתנו הוא שהצעות עבודה לעורכי דין מטעמכם יביאו בצורה הכי מהירה אל האדם הכי מתאים. בזכות שיטת ההתאמה הייחודית תזכו להגיע אל המועמד האופטימאלי במינימום זמן ומאמץ, כאשר אנו מפעילים למענכם כלים אבחוניים מתקדמים, בודקים המלצות ומבצעים ראיונות עומק.

אז לפני שאתם מפרסמים מודעות דרושים עריכת דין בלוח כזה או אחר, זכרו שאיתנו תקבלו ליווי מלא לכל אורך תהליך הגיוס, לרבות הגדרה מדויקת של התפקיד, הממשקים ותחומי האחריות במשרה, ולאחר הבנה מצוינת של פעילות משרדכם או חברתכם. לאחר מכן תקבלו מאיתנו אך ורק קורות חיים מדויקות ורציניות המתאימות באופן מרבי לדרישות המשרה. וכאמור, בזכות הקשרים הענפים שלנו בעולם המשפטי אנו יכולים לבצע “הד האנטינג”, כלומר איתור אקטיבי של עורכי דין ושותפים אף אם אינם מחפשים כעת עבודה.

 

מידע רב ערך לבחירת המועמד המתאים

באתר שלנו תוכלו גם לפרסם מודעות דרושים עורך דין אשר יזכו לצפיות רבות וגם יישלחו ישירות למועמדים שנרשמו אל הסוכן החכם שלנו, בהנחה שפרטיהם מתאימים כמובן לדרישות המשרה. בנוסף, אנו מספקים מידע רב ערך לתהליך הגיוס בהתאם למידה שתרצו להיות מעורבים בו. כך לדוגמא, לעיתים מעסיקים נוטים להתייחס אל ראיון העבודה באופן זניח ואינם מקדישים מספיק זמן ומחשבה לצורך היערכות אליו. על סמך ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם ראיונות עבודה של מודעות דרושים עו”ד, נוכל לסייע בהיערכות נכונה ונבונה.

בין היתר, לפני הכניסה לראיון חשוב לעבור על קורות החיים ולכתוב כמה נקודות שאותן תרצו לבדוק בשיחה וכמה נושאים שעליהם תשימו את הדגש. כמו כן, חשוב להכיר את המתחרים ולהבין שישנו סיכוי שהמרואיין שלכם יגיע לראיון גם אצלם. לכן, צריך גם לדעת כיצד לשווק נכון את המשרד, החברה או המחלקה המשפטית שלה, להתייחס אל המרואיין באופן מכבד וסבלני, ולהצטייר כמעסיק אטרקטיבי על מנת למשוך את האנשים היותר איכותיים.

לפרטים נוספים וקבלת ליווי מקצועי בחיפוש עורכי דין הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו בטלפון 03-5256001.

אהבתם? מוזמנים לשתף: