דרוש עורך דין מחלקה משפטית

דרוש עורך דין מחלקה משפטית

 

לקבל משרות מחלקה משפטית מהחלומות

יש משהו מרתק מאד בעריכת דין: לפתור מחלוקות משפטיות, לסייע לאנשים אל מול גופים שונים ובאופן כללי – להגן על זכויותיהם של רבים ולעזור להם להתמודד עם מצבים לא קלים. עורכי דין בתחילת הדרך, וגם וותיקים, מחפשים לא אחת משרות במחלקות משפטיות של חברות ומשרדים שונים. מודעת “דרוש עורך דין למחלקה המשפטית ” מושכת אליה מחפשי עבודה רבים, המעוניינים במשרה רצינית ומרתקת כאחד.

דברו איתנו

03-5256001phone
במיילpencil  

 

דרושים לשכה משפטית: למצוא משרה מאתגרת ומתאימה

משרדי עורכי דין מעניקים שירותים משפטיים לחברות ולמחלקות המשפטיות שלהם. המחלקה המשפטית אחראית לכל ההיבטים המשפטיים הקשורים באותו מקום, לרבות טיפול בחוזים, ייצוג אל מול גופים שונים, וכן הלאה. מודעת דרוש עו”ד למחלקה משפטית יכולה להתאים לעורכי דין צעירים, בתחילת הדרך, וגם לעורכי דין מנוסים מאד.

חלק מהמשרות במחלקות המשפטיות דורשות ניסיון רב ויכולת מקצועית ברמה גבוהה במיוחד, וחלק מצריכות רק ידע (ומספיקה התעודה). כך או כך, לא פשוט לאתר מודעת דרוש עורך דין למחלקה משפטית שתהיה רלוונטית במאה אחוז למחפש, ולכן כדאי להיעזר בשירותיה של חברת השמה.

כאשר חברות מפרסמות מודעות דרושים למחלקה המשפטית שלהם, הן מעדיפות לעשות זאת יחד עם חברות השמה מקצועיות ומנוסות, שיודעות לחבר בין המשרה לבין זה שיכול לאייש אותה. משרות שכאלו הן משרות מאתגרות מאד וחשוב למצוא עבורן את האדם המתאים.

פנייה לחברת השמה היא הדרך הנכונה הן לארגונים המעוניינים לגייס יועץ/ת משפטי/ת (שכן למחלקה המשפטית דרוש עורך דין מנוסה), והן לעורכי דין עם התמחות מסוימת שרוצים להתברג במחלקה משפטית, על מנת לחסוך זמן ולמצוא בדיוק מה שמחפשים.

 

למצוא את האדם הנכון לתפקיד

כפי שקורה לא אחת, רבים יכולים למצוא משרה במהירות, אך לאחר זמן מה מגלים עד כמה היא לא מתאימה. לעיתים גם המשרד או הארגון עצמם מבינים כי אותו מועמד או מועמדת כלל לא מתאימים למשרה המדוברת.

מכל זה אפשר היה להימנע אם מלכתחילה היו פונים לשירותיה של חברת השמה. חברה כזו מכירה לעומק את צרכיו של כל מקום עבודה, מאפייניה המדויקים של המשרה עצמה ויודעת להתאים ולשדך את המועמד הנכון, תוך התייחסות נקודתית ליכולותיו, כישוריו והישגיו.

כך נחסך זמן בגיוס עורך דין שיכול למלא את התפקיד כהלכה.

דרוש עורך דין מחלקה משפטית

מחלקה משפטית דרושים: רוצים להתברג כעורכי דין במחלקה המשפטית?

חברת A-one  היא הכתובת המתאימה לכם. היא מציעה שירותי השמה מקצועיים לעורכי דין בתחילת הדרך וכן לעורכי דין וותיקים ומנוסים, המחפשים משרה בתחומי המשפטים השונים. (צריך לנסח יותר אישי)

החברה עובדת עם המשרדים המובילים בארץ בתחומם ועם השנים צברה ניסיון בהתאמה למשרות בכירים, במציאת עורכי דין מתאימים למשרדים בכירים ולמשרות מספקות ונחשקות.

 

למה לעבוד עם חברת A-one?

לא כל חברת השמה תשיג את מה שחברת A-one יכולה להשיג עבור מועמדיה. זאת כי היא עושה שימוש ברשת ענפה של קשרים בשוק המשפט, מה שנותן לה יתרון משמעותי בהגעה למשרות מבוקשות ובפתיחה של דלתות.

החברה פועלת בשוק המשפט מזה כשני עשורים ועובדת עם כמה מהשמות המוכרים במשק (וגם כמה מהשמות הפחות מוכרים שעדיין יכולים להיות משרת החלומות הבאה של עורכי דין מסוימים).

בנוסף, המועמדים נהנים מליווי לכל אורך הדרך, לרבות זיהוי מדויק של הכישורים והצרכים שלהם, כדי להתאים באופן אופטימאלי ביניהם לבין משרות ומעסיקים.

אם אתם צריכים סיוע באיתור, זיהוי והתמיינות לתפקידי ייעוץ משפטי, הינכם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ ראשוני בטופס צור קשר .

אהבתם? מוזמנים לשתף: