דרוש עורך דין חצי משרה

דרוש עורך דין חצי משרה

דרוש עורך דין חצי משרה

לעיתים קרובות מפרסמים משרדי עורכי דין, ארגונים וחברות מודעות דרושים שאינן מיועדות למשרה מלאה אלא למשרה חלקית בלבד או חצי משרה. מדובר במשרות שנותנות מענה לצרכים של המעסיק ומתאימות גם לאנשים המחפשים תעסוקה בתחום עם דרישות ספציפיות.

למידע נוסף לחצו כאן
 

כך למשל, מודעת דרוש עורך דין חצי משרה יכולה התאים למי שיש לו מחויבויות בהיותו אבא או אמא לילדים, למי שמשתתף בתקופה הזו בלימודים לתואר השני או לתארים אחרים, למי שכבר מועסק במשרה בהיקף מסוים במקום תעסוקה אחר, וכדומה. מעבר לכך מודעות דרוש עוד למשרה חלקית יכולות לתת מענה גמיש לצרכים משתנים, לרבות למי שמעוניין לעשות כמה ימים בעבודה מהבית, והדבר משתנה כמובן ממודעה למודעה.

את המטרות האלו אפשר למצוא במגוון רחב של אפיקים, למשל לוחות מודעות כלליים, לוחות משרות של חברות המתמחות בתחום כמו חברת A-one, דרך מודעות הנשלחות אליכם באמצעות הסוכן החכם שלנו שכדאי להירשם אליו, באמצעות קשרים חברתיים ומקצועיים, דרך הרשתות החברתיות כמו linkedin, וכמובן גם באמצעות הסיוע והליווי שחברתנו נותנת להשתלבות במקום העבודה המבוקש.

 

משרות המפורסמות בלוח שלנו

בזכות קשרים ענפים שיש לנו לאורך שני עשורים של עבודה ומומחיות בהשמה של עורכי דין, אנו מציעים לוח משרות נרחב אשר בו מופיעות מעת לעת גם מודעות דרושים למשרות חלקיות ולחצאי משרה. רק למען הדוגמה, בימים אלו מתפרסמת אצלנו מודעת דרוש עו ד למשרה חלקית למשרד עורכי דין בתחום המקרקעין ובייצוג קבלנים. מדובר במשרה שמתאימה מאוד לאנשי שרוצים לאזן בין חיי העבודה והקריירה ובין השהייה בבית והטיפול בילדים. מטבע הדברים, כמו בכל משרד עורכי דין גם כאן יש דרישות שונות כגון ותק של לפחות שנתיים בתחום המקרקעין, ניסיון במחלקות מקרקעין של משרד רציני בתחום, ניסיון קודם בייצוג של קבלנים, רישום בתים משותפים, עסקאות קומבינציה וליווי פיננסי של קבלנים, וכמו כן קיים יתרון משמעותי לניסיון בתמ”א 38. כמובן שמשרה זו יכולה להתאים למי שבאמת מעוניין לעבוד במשרה חלקית על כל המשתמע מכך מבחינת הזמן הפנוי והמשכורת.

לצפייה בלוח המשרות שלנו – לחצו כאן

 

האם המשרה מתאימה לכם?

יש להתייחס אל מודעת דרוש עורך דין חצי משרה בדיוק כפי שמתייחסים למודעות המציעות משרות מלאות. אומנם תבלו פחות שעות במקום העבודה אך הוא עדיין יהווה מרכיב משמעותי ביותר בחייכם ויש לבחון האם הוא באמת מתאים לכם. כך למשל, במידה ואתם מחפשים מודעות כאלו מפני שיש לכם אילוצים ומגבלות מבחינת השעות פנויות ורצונות שונים הקשורים לחיי המשפחה, הלימודים וכדומה, חשוב מאוד לוודא שהשעות המוצעות בחצי המשרה מתאימות למה שהחיים מאפשרים לכם. מלבד בדיקה של השעות והימים חשוב לשים לב למיקום הגיאוגרפי של המשרד המציע את המשרה, ולקחת בחשבון את זמן הנסיעה ברכבת או ברכב תוך התייחסות לעומסי תנועה ופקקים בימים שבהם אתם עומדים לעבוד.

כמובן שיש חשיבות רבה גם לנושא המשכורת. אומנם זוהי רק משרה חלקית או חצי משרה ומטבע הדברים המשכורת תהיה נמוכה יותר מאשר משרה מלאה, אך אין זה אומר שצריך להתפשר מבחינת מה שתוכלו לקבל ומה ששווה הניסיון המקצועי שצברתם עם השנים. לפיכך, חשוב להבין כמה מגיע לכם בהתאם להיקף המשרה ודרישות התפקיד, ליכולות ולכישורים שלכם, כאשר ניתן להיעזר בטבלאות שכר כדי לבדוק את הפרמטרים הללו ואת המשכורות המשולמות באזור הגיאוגרפי המסוים בתפקיד זה ובאותה מסגרת שעות.

לבסוף, זכרו שבכל זאת תבלו לא מעט שעות במקום התעסוקה וחשוב לבחון שהוא מתאים לכם מבחינת האווירה השוררת בו, המטרות והערכים, שיטות העבודה והיחסים, ההתנהלות מול לקוחות וכן הלאה. יש לשים לב לתחושה האישית שלכם לגבי התרבות הארגונית והאם היא באמת מתאימה לכם. במידה שכן, שווה להיכנס למשא ומתן על התנאים המציעים לכם.

 

ליווי מקצועי

המומחים של חברתנו עומדים לרשותכם עם יותר מ-20 שנות ניסיון. אנו נשמח ללוות אתכם בכל תהליך חיפוש העבודה לאחר שנכיר בצורה מעמיקה את היכולות, ההעדפות, הצרכים והכישורים שלכם. נדאג שקורות החיים שלכם יגיעו לידיים הנכונות, נסייע בניהול משא ומתן על התנאים במידת הצורך, ונלווה אתכם בכל תהליך ההשמה עד להשתלבות מוצלחת למשרה חלקית או בחצי משרה.

לפרטים נוספים וקבלת ליווי מקצועי הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5256001. אנו נסייע לכם תוך שמירה על הדיסקרטיות המתבקשת.

אהבתם? מוזמנים לשתף: