דרוש עו"ד צעיר

דרוש עו”ד צעיר

קבלו מודעות דרוש עו”ד צעיר

בתור עורכי דין צעירים אתם בוודאי יודעים שלא ממש קל לפתוח את הדלת לעולם התעסוקה המשפטי. אכן, בשוק המלא באנשים איכותיים, כישרוניים וחדורי מוטיבציה שמחפשים את דריסת הרגל הראשונה, אין זה פשוט להתבלט – ובוודאי אם אינכם מקושרים באופן מיוחד. על כל מודעת דרוש עו”ד צעיר יש לא מעט מתמודדים, שלחלקם כבר יש ניסיון כזה או אחר וישנם הבדלים במקומות ההתמחות והתעסוקה הקודמים. יחד עם זאת, ניתן גם להשיג את היתרון החשוב בהתמודדות על מודעות דרושים עורכי דין צעירים באמצעות היערכות נכונה, ובשורות הבאות נבחן מספר דרכים לעשות זאת.

הרשמה לסוכן החכם שלנו

כצעד ראשון תוכלו להירשם אל הסוכן החכם של A-one שבאמצעותו תקבלו עדכונים שוטפים על הצעות ומשרות חדשות בתחומים רלוונטיים שמעניינים אתכם. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הפרטים ולהזין את התחומים הספציפיים, לצרף את קורות החיים, ומכאן והלאה תקבל ישר למייל את העדכונים החמים מאיתנו.

 

הגדילו את ההיצע

ככל שיהיו יותר משרות דרושים עורכי דין צעירים שיכולות להתאים לכם, כך גדלים הסיכויים להצלחה. לכן, למרות שעוד לא יצרתם קשרים ענפים בעולם המשפט, נצלו את הקשרים החברתיים שכן קיימים. כמו כן, צרו פרופיל און ליין ובנו אותו היטב, בדגש על לינקדאין אך גם ברשתות חברתיות נוספות, ופנו אל חברת השמה איכותית ומומלצת בתחום. בתוך כך, הקפידו לרשום בצורה מסודרת את מודעות דרוש עו”ד צעיר שאליהן שלחתם קורות חיים, וכך כאשר ייצרו אתכם קשר תדעו בדיוק במי מדובר ובאיזה תפקיד.

 

התכוננו היטב לראיון העבודה

כידוע, ראיון עבודה הוא השלב המשמעותי ביותר לצורך השתלבות במקום תעסוקה חדש, בין אם אתם הולכים על משרד עורכי דין, חברת הייטק או כל מקום אחר. אל ראיון העבודה יש להגיע כאשר אתם חדים וערניים, יודעים היטב מה כתוב בקורות החיים שלכם ונכונים לענות על שאלות הקשורות להיבטים מקצועיים ואנושיים. כמו כן, עליכם לדעת טוב מאוד אל מי אתם מגיעים, כלומר מיהו המעסיק ואפילו מיהו המראיין, כך שתוכלו להתאים את התשובות לצרכים של המעסיק. לשם כך ניתן לבצע מחקר מקדים באינטרנט וברשתות החברתיות, לדבר עם קולגות ומכרים בלינקדאין, וכמובן לקבל מידע מחברת השמה המתמחה בתחום.

אמנם עוד אין לכם הרבה ניסיון, אבל עליכם לשכנע שאתם המועמדים הכי מתאימים למשרה וזאת באמצעות הצגת הפעילות המקצועית שלכם על היבטיה השונים, מה ביכולתכם להביא לחברה, ומה היתרונות שהופכים אתכם לבחירה הנכונה לעומת אחרים. כמובן שיש להפגין מוטיבציה גבוהה תוך שאתם מסבירים מדוע אתם כה מעוניינים להשתלב דווקא במקום הזה.

 

היעזרו בנו!

חברתנו היא המובילה בתחום ההשמה לעולם המשפט, ולאורך השנים יצרנו קשרים ענפים המאפשרים לכם ליהנות מהיצע עשיר של משרות איכותיות. אנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך תוך היכרות אישית אתכם ועם צרכיהם, החל בדאגה לכך שקורות החיים שלכם ייקראו וייבחנו, דרך התאמה אופטימאלית למעסיק, ועד לניהול מו”מ על התנאים במידת הצורך. לפרטים נוספים וקבלת ליווי מקצועי הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5256001. אנו נסייע לכם תוך שמירה על הדיסקרטיות המתבקשת.

 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף: