דרוש עו"ד מתחיל

דרוש עו”ד מתחיל

בשוק רווי אפשרויות ותהליכי גיוס עמוסים – ליווי של חברת השמה יכול להכניס מועמדים בדלת יוקרתית יותר, למשרה הראשונה בחייהם המקצועיים.

למידע נוסף לחצו כאן

חיפוש המשרה זו רק תחילת הדרך

בכל הקשור למשרות עורכי דין, כמובן שסיום הלימודים והצלחה במבחני הלשכה זו תחילת הדרך. לעתים, ישנו מסלול מוגדר ומפרך אותו צריך לעבור על מנת לצבור ניסיון, ידע וכלים הכרחיים, שיעזרו לפתח קריירה ולצעוד במסלול הנכון.

כיום, משרדים רבים מפרסמים מודעות דרושים עורכי דין ללא ניסיון, על מנת לאייש משרות זוטרות או כדי להכשיר כוח אדם צעיר שייצג את המשרד בכבוד.

דבר אחד כן ניתן לומר בוודאות והוא שעורכי דין בתחילת דרכם חייבים להוכיח את עצמם. לכן, הם עובדים פעמים רבות, מסביב לשעון על מנת ללמוד, להתנסות ולהכיר מקרוב את הדרישות של המשרד ואת הדרישות שהם צריכים למלא במסלול ההתמחות שהם בחרו לעצמם.

חברות השמה לעורכי דין –להתחיל במסלול הנכון

חברות רבות שרוצות לגדול ולגדל את הדור הבא של עורכי הדין מפרסמות בערוצים המקובלים מודעות דרושים לעורכי דין מתחילים. מי שנתקל במודעה כזו, יודע שזו תחילת הדרך ויהיה עליו לעבור מיונים, ראיונות ומבחנים על מנת לבדוק את התאמתו לתפקיד.

למרבה המזל, אם מועמד נבחר בידי חברת השמה, הרי שהיא זיהתה את הפוטנציאל שלו להשתלבות בתפקיד. זה כשלעצמו עשוי לאותת טובות עבור המעסיק, הסומך על שיקול דעתה של חברת ההשמה.

דרוש עו"ד מתחיל

מדוע חשוב לעבוד עם חברות השמה המתמחות בסקטור המשפטי?

שוק ההשמה של עורכי הדין בישראל ובעולם הופך לרווי ועמוס, משנה לשנה והדרישות הופכות ליותר מורכבות ומדויקות. הדבר דומה מאוד לגיוס והשמה בעולם ההייטק ולכן, הוקמו יותר ויותר חברות המתמחות בהליכי השמה של עורכי דין עבור חברות ופירמות בתחום.

מעסיקים רבים, מבינים את היתרונות שבעבודה עם חברות השמה מקצועיות בתחום והן מפרסמות דרכן מודעות דרושים. החל ממודעות דרושים עורכי דין ללא ניסיון במרכז או דרושים עורכי דין מתחילים וזוטרים ועד לדרושים עורכי דין בכירים או אפילו שותפים.

משרות עריכת דין עדכניות, מצריכות התאמה לכישורים ולדרישות התפקיד, כמו גם השקעה רבה משני הצדדים והתחייבות לטווח הארוך.

החיבור בין עובד למשרה הוא מורכב וקשה יותר מבעבר וכיום, ישנה חשיבות מכרעת להשקעה בבחירת האדם הנכון למשרה הדרושה. בחירה מדויקת תניב פירות ותגרום סיפוק רב לשני הצדדים ואילו בחירה לא מוצלחת, עלולה לגרום לתסכול ולבזבוז של זמן ומשאבים רבים ויקרים.

כמובן, שהגעה להתאמה נכונה ומדויקת של חיבור בין דרישות התפקיד לעובד בכל תחום, היא מלאכה מאתגרת שדורשת דיוק וניסיון רב.

כיצד חברות השמה יכולות למצב עובדים בעמדת יתרון יחסי?

חברות השמה עשויות לעזור למועמדים למצוא את המשרות המתאימות, אצל המעסיקים המתאימים, מבלי שהם יצטרכו להפעיל (או לטפח) את הרשת החברתית שלהם, להיות פעילים במדיה חברתית או לסרוק את לוחות הדרושים ברחבי הרשת.

חברות השמה, מסייעות למועמדים לדלג על הערוצים הרגלים ולהיכנס דרך דלת אקסקלוסיבית יותר, מאחר והן נחשבות כמעין שותפות עסקיות של אותם מעסיקים.

אם הן עושות את תפקידן נאמנה ומספקות מועמדים מתאימים ומוצלחים לתפקידים הנכונים, הרי שיש להן קרדיט בשוק ויותר ויותר מעסיקים סומכים על שיקול דעתן.

חברות השמה מסייעות רבות גם למעסיקים, אשר לא בהכרח מחזיקים במשאבים למיון ובחינת כל קבצי קורות החיים שהם מקבלים. הם נהנים מכך, שחברות ההשמה מעבירות אליהם את המועמדים המתאימים ביותר, בלי הצורך לסרוק ולמיין את קורות החיים שברשותם על מנת להבין מי עשוי להתאים.

לאור כל זה, מדוע לעבוד עם חברת A-one?

מועמדים אשר רוצים להיכנס בדלת האקסקלוסיבית ולעבוד עם חברה אשר נחשבת לשחקנית מובילה באיוש משרות בכירות בסקטור המשפטי, מוזמנים ליצור קשר עם A-one. כן, גם כשזה נוגע לאיוש משרות עורכי דין ללא ניסיון.

אין החברה הגיעה למעמד בטעות אלא הרוויחה אותו, לאחר יישום תהליכי השמה ייחודיים שפיתחה במהלך 20 שנות פעולתה בסקטור המשפטי. במסגרתם, A-one לומדת להכיר את המועמדים והמעסיקים לעומק, על מנת לשדך ביניהם נאמנה לתפקידים הנכונים.

למעשה, היא מלווה את המועמד כל הדרך עד איוש המשרה במקום המתאים והוא זוכה לקבל יחס אישי ומעמיק והבנה אמיתית של צרכיו.

אם אתם צריכים סיוע באיתור, זיהוי והתמיינות לתפקידי ייעוץ משפטי, הינכם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ ראשוני בטלפון 03-6042324.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף: