עורך דין בתחום הנדל"ן

דרוש עו”ד לחברת נדל”ן

דרוש עו”ד לחברת נדל”ן – איך נגייס אותו?

מה לעשות כאשר דרוש עורך דין מתחום הנדל”ן?

מפורסמות מודעות דרושים רבות בנוסחים: “דרושים עורכי דין מקרקעין”, “דרוש עו”ד – חברת נדל”ן” או “דרושים עורכי דין נדל”ן”. אם כן, קיים היצע של משרות עורך דין בתחום הנדל”ן. מדוע?

עסקאות בתחום הנדל”ן הן עסקאות שבדרך כלל קשורות לסכומים גדולים של כסף ומכאן, יש להן השלכות מרחיקות לכת על כל מי שלוקח בהן חלק. עסקאות של מכירה, קנייה, חכירה, השכרה או שינויים שקשורים בשטח של מגרשים ונכסים מהוות חלק מעולם הנדל”ן. לכן, בכל עסקה שנחתמת או פעולה שנעשית, חייב להיות עורך דין לענייני נדלן, שילווה אותה באופן צמוד ויוודא שהכל מבוצע על פי החוקים והכללים.
למידע נוסף לחצו כאן

בנוסף, אחד מתפקידיו של עורך עורך דין מתמחה במקרקעין היא להבהיר ללקוח מן השורה, שאינו בקיא במושגים מתחום הנדל”ן והמקרקעין, מושגים או ביטויים מקצועיים חשובים. שכן, במרבית המקרים מייצג עורך הדין לקוח מן השורה, אזרח ממוצע שלא בקיא בלשון החוק בתחום. לכן, על עורך הדין להבטיח שהאינטרסים של הלקוח שלו מקבלים את ההתייחסות המתאימה, שאין ניצול לרעה של חוסר הידע של הלקוח בעולם הנדל”ן ולהוות משענת מקצועית לאורך התהליך, שיכול לעתים להיות מורכב ומאיים.

 

למצוא עורך דין לחברת נדל”ן

כמו בכל תחום אחר גם כאן יהיו לא מעט מקרים שבהם יהיה דרוש עו”ד לחברת נדל”ן. יש הרבה פעולות שעורך הדין מבצע כחלק מהתפקיד שלו בחברת הנדל”ן, בין עם עבור הלקוחות או כעבודה מול הרשויות – לחברות הנדל”ן יש הרבה נושאים רגולטורים לבצע ולסגור מול רשויות מקומיות או משרדי ממשלה ועורך הדין יהיה אחד העובדים העסוקים ביותר כחברה. חשוב מאד לאייש את התפקיד בעורך הדין המצטיין והמומלץ ביותר אך אין זה פשוט לקרוא כמות גדולים של קבצי קורות חיים ולנסות להעריך מי מבין המועמדים יהיה זה שהכי יתאים לתפקיד המאתגר. יש חשיבות גבוהה לידע והניסיון ולעיתים קרובות דווקא ידע מקיף ורחב במיוחד יהיה זה שיטה את הכף לטובתו של עורך דין זה או אחר.

עורך דין בתחום הנדל"ן

חיפוש ממוקד ויעיל של עורכי דין

כיום חשוב להיעזר באנשי מקצוע שהתפקיד שלהם הוא למצוא את עורך הדין המתאים ביותר עבור כל משרה ומשרה. מנהלי משרדים או חברות לא יכולים להתעסק לבדם בכמות גדולה של פונים לכל משרה ולעיתים קרובות הזמן דוחק ויש חשיבות למציאת עורך הדין המתאים כמה שיותר מהר. הפתרון – פנייה לשירותי מיקור חוץ של גיוס והשמת עורכי דין. כך מתבצע על ידי חברה חיצונית הסינון הראשוני ולאחר מכן יכולים בחברת הנדל”ן לקחת בחזרה את המושכות ולהתרכז במי שבאמת עשוי להתאים לתפקיד המאתגר.

אצלנו ב- A-one זה בדיוק מה שאנחנו עושים – גיוס והשמה במיקור חוץ של אנשי מקצוע מתחום המשפט (עורכי דין מכל התחומים ויועצים משפטיים). בראש החברה עומדת ויויאן שלום, עורכת דין מובילה ומוכרת בארץ, בעל ידע וניסיון רבים בהתאמה מושלמת של מחפשי עבודה למשרות פנויות. אנחנו כאן כדי לסייע הן למחפשי העבודה והן למנהלי המשרדים שמעוניינים לאייש את המשרות הפתוחות בלי לבזבז זמן יקר. חייגו עכשיו – 03-5256001 או עברו לעמוד המשרות הפנויות העדכניות ביותר.

אהבתם? מוזמנים לשתף: