דרושים קציני ציות

דרוש קצין ציות

 

מחפשים את התפקיד הבכיר הבא שלכם במגזר העסקי או הציבורי? יש לכם השכלה משפטית עם או בלי ניסיון? יש שאוהבים את זה ויש שלא, אבל תחום המשפט והרגולציה הולך ותופס מקום יותר ויותר חשוב ומרכזי בחיינו, וזה אומר גם יותר משרות ויותר תפקידים שפתוחים בפני אנשים בעלי השכלה משפטית רשמית. אחד התחומים שזוכים לעדנה רבה בשנים האחרונות הוא התחום של קומפליינס, קרי עמידה של הארגון בכלל הוראות החוק החלות עליו והתנהלותו האסטרטגית בהתאם להוראות אלה. אם נתקלתם במודעת דרושים קציני ציות, אז זו בדיוק המודעה שאמורה להביא אתכם אל שולחנו של מנהל הקומפליינס (קצין ציות), אבל בכדי להגיע ספציפית אל השולחן הזה ישנן דרכים טובות יותר ללכת בהן מאשר חיפוש מודעת דרוש קצין ציות או דרושה קצינת ציות.

 

חשיבות ענף ההשמה לשוק התעסוקה

 

על אף שחברות השמה פועלות בישראל מזה מספר עשורים, רבים עדיין אינם מעריכים נכונה את תרומתן של החברות האלה למשק הישראלי, ובוחרים לנהל את כל תהליך חיפוש העבודה באופן עצמאי. בפועל, חברות השמה, ולא משנה באיזה תחום – השמה בהייטק, השמה משפטית, השמה רפואית או השמה כללית, משחקות תפקיד מכריע בהתנהלות היעילה של שוק התעסוקה ולא בכדי. חברות השמה הן חברות המנהלות קשר רציף עם המעסיקים, מבינות לעומק את הצרכים של המעסיק ומנהלות קו פתוח מול מחלקות כוח האדם של כלל הארגונים העסקיים והציבוריים בארץ. קשר זה הוא מרכיב מפתח בכל תהליך גיוס, שכן הוא משקף אמון שנותנים הארגונים בחברות ההשמה המטפלות בתהליכי הגיוס והמיון שלהן והוא מאפשר מרחב גדול של גמישות שבתוכו יכול כל מועמד לבוא לידי ביטוי, גם אם אינו מתאים לכאורה לתיאור התפקיד היבש שאפשר למצוא במודעת דרושים קציני ציות למשל.

 

השמה של אנשי משפט – עורכי דין ויועצים משפטיים

 

חברות השמה בתחום המשפט הן חברות שמנהלות קשר ישיר וקבוע עם מחלקות כוח אדם ומחלקות משפטיות בארגונים בינוניים וגדולים ועל החברות הללו סומכים הארגונים את ידיהם בכל הקשור לגיוס עורכי דין, יועצים משפטיים ומועמדים לתפקידי רגולציה כדוגמת קציני ציות. זה אומר שאם אתם רוצים להביא את עצמכם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, אם אתם זקוקים להזדמנות להציג את היתרונות והיכולות הייחודיות שלכם, על אף שאינכם עומדים בקריטריונים של המועמד האידיאלי, חברות ההשמה מעניקות לכם את ההזדמנות הזאת.

 

דברים אלה נכונים בכל תפקיד בכיר בכל תחום והם לבטח נכונים בתפקיד כמו קצין ציות. המדובר בתפקיד בכיר חשוב שבונה עבור הארגון את התמונה החוקית העומדת מולו בשווקים בהם הוא פועל, במטרה להתאים את האסטרטגיה העסקית והשיווקית של הארגון למרחב הרגולטורי בתוכו הוא פועל. את היכולת שלכם למלא תפקיד כזה, גם ללא הניסיון הנדרש, לא תוכלו לבטא במענה למודעת דרוש קצין ציות או דרושה קצינת ציות באינטרנט, אלא רק דרך איש הקשר בחברת ההשמה שלכם.

 

חברת A-one מתמחה בהשמת עורכי דין ויועצים משפטיים ומשרתת עשרות רבות של ארגונים וחברות בינוניות וגדולות בישראל. בכלל זה, מחזיקה החברה במאגר משרות פתוחות לרבות קציני ציות, מנהלי רגולציה ותפקידים משפטיים אחרים. לפרטים נוספים ולסגירת התפקיד הבכיר הבא שלכם, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-5256001.

אהבתם? מוזמנים לשתף: