דרושים עורכי דין משרה חלקית

דרושים עורכי דין משרה חלקית

דרוש עורך דין חצי משרה

לא פעם מפרסמים משרדים וחברות ממגזרים שונים מודעות דרושים עורכי דין חצי משרה. משרות אלו מכסות כמובן את צרכיו הספציפיים של המעסיק ויכולות להתאים לרצונותיו והעדפותיו של המועמד, למשל אדם העובד כבר בחצצי משרה במקום אחר, אדם בעל עיסוקים ואילוצים בתחומי המשפחה או הלימודים וכדומה. בלוח המשרות של חברתנו מפורסמות מעת לעת מודעות דרוש עורך דין חצי משרה מטעם שורה ארוכה של גורמים. הנכם מוזמנים לעיין בלוח המשרות שלנו, להירשם אל הסוכן החכם וגם לפנות אלינו לסיוע וליווי מקיף באיתור מקום העבודה המבוקש והשתלבות מוצלחת בו.

למידע נוסף לחצו כאן

איך בוחנים את התאמת המשרה החלקית

בהנחה שעניתם למודעות דרוש עו”ד משרה חלקית ועברתם את המסלול של קורות החיים והראיונות, וקיבלתם תשובה חיובית, הרי שאלו בשורות טובות. יחד עם זאת, עדיין אין וודאות שמשדרת עורך דין חצי משרה שהוצעה לכם היא באמת זו המתאימה ביותר, ולפיכך יש לבחון את התנאים מול הצרכים שלכם. בראש ובראשונה, עליכם לוודא שהימים והשעות בחצי המשרה תואמים ומתאימים ליכולות ולאילוצים שלכם, ובתוך כך יש להביא בחשבון את מיקומו של מקום התעסוקה וזמן הנסיעה אליו לרבות עומסי תנועה ופקקים בשגרה.

מעבר לכך, נושא מרכזי הוא כמובן השכר, כאשר העובדה שמדובר במשרה חלקית בלבד אינה צריכה לבוא על חשבון מה שמגיע לכם מבחינת הניסיון המקצועי. אם אינכם בטוחים כמה מגיע לכם, היעזרו בקולגות, בפרסומים ובטבלאות שכר המשקפים את סוג התפקיד, הניסיון, האזור הגיאוגרפי וכדומה. זכרו שניתן לקיים משא ומתן על השכר מול המעסיק או לכל הפחות על תנאי נלווים כמו ביטוח מנהלים, ימי חופש, קרן השתלמות וכדומה.

דרוש עורך דין למשרה חלקית

האם באמת מתאים לכם לעבוד במקום?

לעיתים כאשר עונים על מודעות דרושים עורכי דין במשרה חלקית נוטים לשכוח שחלק בלתי מבוטל מהשבוע יעבור עליכם במקום. אבל מקום התעסוקה החדש יהפוך להיות חלק בלתי מבוטל מחייכם ולכן חשבו האם סביבת העבודה שראיתם במהלך הראיון באמת מתאימה לכם. למשל, האם תרגישו טוב בסביבה פורמאלית ומעונבת, בסביבה יחסית אגרסיבית ותחרותית, בסביבה שקטה מאוד או לחוצה וכן הלאה. ובכלל, תנו את דעתכם על הערכים, המטרות, העמדות ושיטות העבודה במקום, למשל חתירה לניצחון בכל מחיר, שמירה על כללי המשחק, ההתנהלות מול לקוחות וכן הלאה. מכיוון שעל ההיבטים הללו לא ניתן לקיים משא ומתן וסביר להניח שלא תוכלו לשנותם, בוודאי לא בחצי משרה, שימו לב להרגשה האישית שלכם לגבי התרבות הארגונית במקום והתאמתה אליכם.

אנו עומדים לרשותכם

אם אתם מחפשים מודעות דרוש עורך דין למשרה חלקית ומעוניינים בליווי מקצועי, אנו ב- A-one עומדים לרשותכם עם ניסיון של למעלה משני עשורים, היכרות מעמיקה עם התחום וקשרים ענפים בעולם התעסוקה המשפטי. אנו נלווה אתכם לכל אורך תהליך חיפוש העבודה לאור היכרות מצוינת עם הצרכים, הכישורים, היכולות וההעדפות שלכם. גם נדאג שקורות החיים שלכם לא יפלו בין הכיסאות ובאמת ייקראו וייבחנו, וזאת על ידי מעסיקים באמת מחפשים אנשים כמוכם. במידת הצורך גם נסייע בניהול מו”מ על התנאים ונלווה את תהליך ההשמה עד השתלבותכם המוצלחת במקום התעסוקה.

לפרטים נוספים וקבלת ליווי מקצועי הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5256001. אנו נסייע לכם תוך שמירה על הדיסקרטיות המתבקשת.

אהבתם? מוזמנים לשתף: