דרושים עורכי דין לחברה ציבורית

דרוש עו”ד לחברה ציבורית

כפי שיודע כל עורך דין, כל אזרח וכל ישות משפטית במדינה כפופים בדיוק לאותם חוקים, אלא שלא כל החוקים רלוונטיים להתנהלות השוטפת של כל ישות משפטית. כך למשל, בעל עסק המאוגד כעוסק מורשה עשוי להזדקק לשירותי עורך דין סביב ענייני גבייה, סכסוכים עם ספקים, סכסוכים עם הרשות המקומית וכדומה. על אף שדיני ניירות הערך חלים על אותו עוסק מורשה בדיוק כפי שהם חלים על חברה ציבורית הנסחרת בבורסה, הם אינם רלוונטיים לו בעליל. מנקודת מבטו של עורך הדין, המשמעות היא מאוד פשוטה: כאשר אתם נתקלים במודעה דרוש עו”ד לחברה ציבורית, המשמעות היא שאתם צריכים להביא איתכם או את ההתמחות או את הרצון להתמחות בתחומים הרלוונטיים לחברות ציבוריות ובמורכבויות המשפטיות שאיתן מתמודדות חברות ציבוריות באופן יומיומי.

 

דינים רלוונטיים לחברות ציבוריות

חברה המפרסמת מודעת דרושים עורכי דין לחברה ציבורית, אומרת למעשה שהיא מחפשת עורכי דין המחזיקים בהתמחות בתחומים מאוד מסוימים, שיכולים לכלול נושאים כמו ניירות ערך, חובת דיווח לציבור, דיני נזיקין ומשפט מסחרי, חוזים והסכמים מסחריים, קניין מסחרי ואפילו דינים בינלאומיים. חברה כזאת בהחלט יכולה לפרסם מודעה בלשון דרושה עורכת דין לחברה ציבורית עם כוונה למשוך עורכי דין בעלי ניסיון בתחום, אך במקרים רבים יש מקום גם לעורכי דין בתחילת דרכם אשר מעוניינים לבנות לעצמם התמחות בתחומים כלכליים ומשפטיים שיושבים בליבה של ההתנהלות המשפטית של חברה ציבורית, ואלו כאמור יכולים להיות שונים מאוד מאלו שרלוונטיים לעוסק מורשה או אפילו לחברה פרטית.

דרושה עורכת דין לחברה ציבורית

איך זוכים בתפקיד משפטי בחברה ציבורית?

ובכן, היכולת שלכם לענות למודעת דרושים עורכי דין לחברה ציבורית תלויה מאוד בלשון המודעה וביכולות שדורשת החברה מהמועמדים הפוטנציאליים. יחד עם זאת, הכלל הוא שכל עוד יש לכם סיכוי, ולו הקלוש ביותר, חשוב להגיש מועמדות ולעשות את זה בצורה כזאת שתשקף את הכדאיות בגיוסכם, אף אם אינכם עומדים לחלוטין בכל הדרישות המופיעות במודעה. בהיבט זה חשוב לומר את הדבר הבא: חברות ציבוריות הן חברות המתנהלות באמצעות מחלקות וחטיבות הפועלות בצורה עצמאית למדי ובשיקול דעת נרחב. דווקא מחלקת כוח אדם היא מחלקה שכפופה להוראות המדויקות שניתנות לה על ידי המחלקה המעוניינת לגייס עובד חדש, ובמקרה זה המחלקה המשפטית שמעוניינת לעבות את מצבת עורכי הדין של החברה.

ומדוע זה חשוב? מכיוון שכל אישור או דחייה של מועמד, יתבצעו על ידי המחלקה המשפטית ואת הפנייה שלכם למודעה אתם צריכים לנסח לעיניים משפטיות. זה חשוב שאתם יודעים אקסל ופאוורפוינט, זה חשוב שעבדתם כמאבטחים במהלך תקופת הלימודים באוניברסיטה, אבל זה הרבה יותר חשוב להבין את היכולות המשפטיות שלכם, את ההבנה המשפטית שלכם, את השאיפות המשפטיות שלכם ואת הפוטנציאל שלכם למלא את התפקיד הנדרש בצורה טובה.

אם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מודעות בסגנון דרוש עו”ד לחברה ציבורית או אם נתקלתם במודעה כזאת, פנו עוד היום לחברת A-one המתמחה בהשמת עורכי דין ויועצים משפטיים, מתחזקת רשת של קשרים עם מחלקות משפטיות בשלל ארגונים ברחבי הארץ ומכירה את נתיבי הכניסה הטובים ביותר לכל משרה משפטית בישראל. לפרטים נוספים ולתפקיד הבא שלכם, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-5256001.

אהבתם? מוזמנים לשתף: