עורכי דין הייטק

דרושים עורכי דין הייטק

נעים להכיר: דרוש עורך דין לחברת הייטק

איך כדאי לפרסם משרות עורכי דין הייטק?

חיפוש עו”ד לאיוש משרות הייטק לעורכי דין תחת משרד עו”ד הייטק או חברה הוא תהליך לא פשוט, שיכול להימשך הרבה זמן ולגזול לא מעט זמן ואנרגיות מהמגייס. בשונה מגיוס עורכי דין למשרת עו”ד קלאסית במשרדי עו”ד, כאשר מדובר על עורכי דין בהייטק הופכת המשימה למאתגרת אפילו יותר, שכן יהיו קריטריונים ברורים ומפורשים לתפקיד ויש חשיבות לניסיון קודם קרוב ככל האפשר של כל מועמד שמציע את עצמו לתפקיד שמפורסם. ברוב המקרים, כאשר מתפרסמת מודעת דרושים לחברת הייטק – קצרה היריעה מלהכיל את כל הפרטים המדויקים או הניסיון הרלוונטי שיידרש המועמד להציג ולכן, הרבה מאד יהיה תלוי בראיון או פגישה אישית איתו.
למידע נוסף לחצו כאן

איך הכי נכון לגייס עורך דין לחברת הייטק היום?

על מנת לחסוך למנהל או בעל החברה את זמן החיפושים ואת הפגישות עם מי שלא יתאים בסופו של דבר לתפקיד – אפשר וכדאי להיעזר בשירותי גיוס והשמה של עורכי דין במיקור חוץ. בדרך זו אפשר לחסוך את השלב של סינון ראשוני או קביעת ראיונות עם אלה שעל פי קורות החיים ששלחו עשויים להתאים לתפקיד. כאשר יש מי שמתמחה בתחום הגיוס ומכיר תפקידים שונים של עורכי דין בחברות הייטק – הוא יוכל לבצע את הסינון הראשוני של המועמדים ולהעביר למנהל החברה את אלה שבאמת יש להם סיכויים גבוהים להתקבל לתפקיד ולאייש אותו בהצלחה מרובה. כשאיש מקצוע עושה זאת עבור החברה אפשר להיות בטוחים שהמועמדים הסופיים יהיו אלה שמתוכם ייבחר המועמד המתאים ואפשר לסמוך על איש הגיוס.

עורכי דין הייטק

מה עושים עורכי דין בחברות הייטק?

עידן הדיגיטל, היזמות והחדשנות הביא לידי כך שנוצר תחום משפטי חדש, הוא תחום ההייטק. לכן, נפוצות יותר ויותר מודעות בנוסח: “דרוש עו”ד הייטק” או “דרושים עורכי דין הייטק” חברות שחורטות על דגלן את הצעידה קדימה עם הזמן יפרסמו גם מודעות בלשון: “דרוש/ה עו”ד הייטק לחברה” וידגישו את הנושא המגדרי כלא רלוונטי לאיוש המשרה.

כל עוד הניסיון והידע המשפטי הדרוש נמצאים ברשות המועמדים – הרי שעורכת דין יכולה להיות פורצת דרך בתחום זה ולהצעיד קדימה את החברה, את העובדים שלה ואת המיזמים שבהם היא עוסקת. המשימה המאתגרת היא למצוא את מי שהכי יתאים לתפקיד ולשם כך מומלץ לפנות לשירות מיקור חוץ שיבצע את הסינון ויבחר את המועמדים המוכשרים ביותר, אלה בעלי הידע הנרחב והעדכני ביותר שיש להם ניסיון בחברות הייטק ומכירים את העולם הזה היטב מבפנים.

אם עומדת בפניך משימת גיוס עורכי דין הייטק לחברה שלך – תוכל להיעזר בשירותי גיוס והשמה של עורכי דין, אנשי משפט ויועצים משפטיים של A-one. החברה, בראשותה של עורכת הדין המוכרת ויויאן שלום, מציעה שירותים במיקור חוץ ומציעה את המועמדים המתאימים ביותר לכל תפקיד ולכל משימה. חייגו עכשיו ,03-5256001  או לחצו כאן להבנה מעמיקה אודות תהליך הגיוס.

אהבתם? מוזמנים לשתף: