דרושים עורכי דין בחיפה

דרושים עורכי דין בחיפה

איך למצוא משרות עורכי דין בצפון בקלי קלות?

עורכי דין שרוצים לעבור לחיפה ולסביבה ולמצוא את עבודת חייהם או לפחות את משרת המפתח שתקדם את הקריירה שלהם – לא צריכים לחפש בלוחות דרושים עורכי דין בצפון. כיום, ישנן טכנולוגיות השמה יעילות שיכולות לתווך בין המעסיק לעובד לפי תחום העיסוק.

 

מי צריך את שירותיה של חברת השמה לעורכי דין?

עורכי דין מתחילים או מנוסים שרוצים למצוא את משרת החלומות שלהם בחיפה, צריכים לעשות מספר דברים:

  1. להפעיל את הרשת החברתית והמקצועית שלהם על מנת לאתר כמה שיותר הזדמנויותולסמוך על כך שיש להם מספיק קשרים במספיק מקומות נכונים.
  2. לסרוק את כל לוחות דרושים עורכי דין בחיפה על מנת למצוא הזדמנויות- שגם אחרים יכולים למצוא, להגיש עבורן קורות חיים ולהעמיס על המעסיקים והמגייסים שבצד השני.
  3. לבנות פרופיל דיגיטלי על מנת למשוך מעסיקים פוטנציאליים. כדאי כמובן, לדעת בכלל איך עושים את זה, להיות מוכנים להשקיע בזה לטווח הארוך ולשכור אנשים / לשפר כישורים שיעזרו ביצירת הפורטפוליו המקצועי ברשת.

בקיצור, עורכי דין מקצועיים, בין אם בתחילת דרכם או רוויי ניסיון, אשר מעוניינים להתחיל דרך חדשה בחיפה והסביבה צריכיםאסטרטגיה אופטימלית ונכונה על מנת לוודא שהם נכנסים למשרת חלומותיהם – בקלות וביעילות. אין צורך לנסות, לירות לכל הכיוונים ולראות מה יעבוד, כאשר יש חברת השמה שיכולה לעבוד עבורם.

דרושים עורכי דין בחיפה

כיצד חברת השמה יכולה לעזור לעורכי דין למצוא את משרת חלומותיהם בחיפה והסביבה?

בקצרה: חברת השמה יכולה לגשר בין עורך דין למשרת חלומותיו. כדרך כך שהיא:

  1. חושפת את עורך הדין למעסיקים שהוא לא היה יכול לחשוב בכלל לפנות אליהם או לא היה משער שיש להם משרה פנויה ולא היה מבין מה הם בדיוק צריכים (כי הוא טרם פגש אותם).

כשעורך דין מבין מה מעסיק באמת צריך ומחפש, הוא כבר בעמדת יתרון. זאת, כי הוא לא מגיש קורות חיים “כמו כולם”, אלא מגיע כבעל פתרון ומענה לצורך של מעסיק. חברת ההשמה יודעת מה הצורך של המעסיק, ונכונה לגייס עבורו אנשים מתאימים לתפקיד.

מהצד השני, מעסיק יודע שאם חברת ההשמה (עליה הוא סומך) שלחה לו מגויסים פוטנציאליים, כנראה שיש סיבה טובה לכך. זה כשלעצמו, יכול למצב את עורך הדין בעמדת יתרון לקבלת משרת רצויה.

  1. חברת ההשמה מנתבת משרות לעורך הדין. במקום שהוא ילך לחפש אחריהן ויעשה כמיטב יכולתו על מנת לאתר אותן: המשרות מגיעות עד אליו, לבחירתו, עיונו והחלטתו.
  2. לחברת ההשמה יש מאגר משרות שהגיעו אליה ממשרדי עורכי דין בשלל גדלים ובשלל מקומות בחיפה ומחוצה לה, כמו גם בגופים ממשלתיים ותאגידי ענק. מתוך מאגר זה, תנתב החברה את המשרות המתאימות לעורך הדין.

 

למה לעבוד עם A-one?

עד כה דובר על יתרונותיה של חברת השמה, במציאת משרה באזור חיפה והסביבה. אך מדוע בכלל לעבוד עם חברת A-one על מנת לייצר יתרון יחסי בשוק משרות עורכי הדין? שאלה מצוינת.

ראשית, חברת A-one נחשבת לשחקנית מובילה באיוש משרות בכירות בסקטור המשפטי, כך שיש ללקוחותיה עסק עם שחקן מוכר ומכובד בשווקים. החברה לא הגיע למעמד הזה בטעות. אלא הרוויחה אותו לאחר שפיתחה הליך השמה ייחודי אשר דורש ממנה להכיר לעומק, הן את המעסיקים והן את המועמדים.זאת, על מנת שהחברה תדע להתאים למועמד, ולמעסיק, את כל מה שהם צריכים בתהליך ההשמה.

כל עסק מקבל יחס אישי ומעמיק, על מנת שצרכיו יובנו, יירשמו לפרוטוקול ויהיה ניתן יהיה להתאים לו מועמדים מתאימים.

ככל שחברת A-one עושה זאת טוב יותר, כך המעסיקים לומדים לסמוך עליה יותר ויותר והמוניטין בשוק – גדל. על פי כן, כאשר חברת A-one מציגה למעסיקיםמועמדים למשרה שביקשו למלא, הם יודעים כי ניתן לסמוך על שיקול דעתה של החברה.

כאשר החברה מציעה למעסיק מועמד ספציפי, הם יודעים כי ניתן לסמוך על שיקול דעתה וכי יש טעם לבדוק מה הביאה לשולחן. בכך, מועמדים פוטנציאלים מגיעים לשולחן משא המתן עם יתרון יחסי ועם ההצגה המקדימה שחברת A-one סיפקה להם.

דרושים עורכי דין בחיפה

כיצד חברת A-one מעניקה למועמדיה יתרונות ייחודיים למציאת משרת החלומות?

אחד היתרונות הייחודיים בתהליכי ההשמה של חברת A-one, הוא עצם העובדה שהחברה טורחת ומשקיעה משאבים, על מנת להכיר לעומק את המועמדים שלה. בכך, אין היא תופרת להם משרות אקראיות, על מנת “למלא תקן”. אלא מציעה להם משרות שבאמת יכולות להתאים להם, על בסיס ההקשבה לצרכיהם, כוונותיהם, רצונותיהם וכמובן, לפי המשרות המתאימות במאגר שלה ברגע נתון.

במילים אחרות, החברה שואפת לאתר את המשרות האטרקטיביות ביותר עבור המועמדים שלה, מתוך הבנה של הרצונות, הכוונות והצרכים שלהם. למעשה, הם לא צריכים לעשות הרבה מלבד,  פשוט להגיד ל- A-one מה הם רוצים וצריכים, ולראות מה היא יכולה להציע להם בהתאם.

 

מדוע להיכנס להליך השמה עם חברת A-one?

אחת הסיבות המרכזיות לכך, היא האפשרות לקבלת ליווי אישי עד איוש המשרה המתאימה ביותר למועמד.מעבר לכך,חברת A-one מגיעה עם רשת קשרים ענפה בשוק המשרות המשפטיות, מה כשלעצמו משרת 3 מטרות חשובות:

  1. היכולת להתאים ו’לתפור’ למועמד משרה מתאימה למידותיו, רצונותיו וצרכיו.
  2. היכולת להכיר מעסיקים אטרקטיביים ורלוונטיים ובכך,להגדיל ולשפר את מאגרהמשרות החשובות והפוטנציאליות שיכולות להתאים.
  3. היכולת לשדך ולתווך בין מועמדים למעסיקים, כגורם שלישי מכובד ומוכר בתעשייה.

חשוב לדעת, שעצם העובדה שחברת A-one מחזיקה במאגר משרות גדול ורלוונטי לתחומים משפטיים רבים,: המשרות יכולות להגיע עד המועמד. לא רק שהוא לא צריך להיות מאוד אקטיבי עם החיפוש שלו, יש לו גם שליטה על הגלים ועל הרושם הראשוני שהוא עושה בשוק המשרות.

הוא לא צריך להירשם ללוחות משרות או לתחזק בתדירות גבוהה רשת חברתית או לעשות כל פעולה בולטת אחרת, כדי להצהיר כי הוא מחפש עבודה. אם חשובה לו הדיסקרטיות, הרי שחברת A-one מתחייבת שזו תישמר.

בין לקוחותיה של חברת A-one ניתן למנות את החברות המובילות ביותר בישראל, במגוון רחב מאוד של תחומים כמו:Wix, HOT, קבוצת מגדל, מיטב דש, בנק לאומי, פרטנר, סודה סטרים, מזרחי טפחות, הפנקיס, Etoro ועוד רבות ומעולות.

לקוחות בולטים נוספים של החברה, הם משרדי עורכי דין נחשבים בישראל כמו גולדפרבזליגמן, Gornitzky& Co, Herzog Fox &Neeman, FCB & Co ועוד משרדים רבים.

דרושים עורכי דין בצפון

מה הצעד הפרקטי הבא שעליכם לנקוט?- A-One

עורכי ועורכות דין אשר מעוניינים לעבור לחיפה ו/או למצוא את משרת חלומותיהם בחיפה והסביבה, מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6042324.

אהבתם? מוזמנים לשתף: