דרושים מנהלי רגולציה

דרושים מנהלי רגולציה

דרוש מנהל רגולציה

 

אחד ממרכיבי המפתח שמשפיעים בצורה דרמטית על כל גוף עסקי הוא מרכיב הרגולציה. מרכיב זה כולל את כל החוקים, התקנות, הנהלים, הכללים והתקנים החלים על חברה מעצם פעילותה העסקית/ מסחרית ובהתאם לאופי ומרכיבי פעילותה זו. ככלל, בכל יום יכולים להיכנס תקנים, תקנות וחוקים חדשים לתוקף, שכל אחד מהם יכולים להשפיע על רווחיות החברה ועל עמידתה בדרישות החוק. חברה כזאת, לא יכולה להישען על פרסומים ציבוריים בעיתונות ועליה לעקוב בצורה מדוקדקת אחרי השינויים הרגולטוריים במשק ועוד יותר חשוב מכך, לגבש תגובה מתאימה לשינויים הללו. בחברות גדולות ולעיתים גם בינוניות, חשיבות הרגולציה לפעילות החברה מצדיקה פתיחת משרה ייעודית לעניין זה ואיושה באמצעות פרסום מודעת דרושים מנהלי רגולציה.

 

מהו תפקידו של מנהל רגולציה?

אם נתקלתם במודעה דרוש מנהל רגולציה או דרושה מנהלת רגולציה, חשוב מאוד שתבינו בדיוק מהם מרכיבי התפקיד ומהן דרישות הסף השכיחות המצופות ממועמדים פוטנציאליים לאיוש תפקיד זה. ובכן, מנהל רגולציה הוא איש מקצוע בעל השכלה והסמכה משפטית, או במילים אחרות עורך דין, שאחראי לעקוב אחרי הסביבה הרגולטורית שבתוכה פועלת החברה. מנהל הרגולציה צריך לדעת בדיוק מהי הרגולציה שחלה על פעילות החברה וזה אומר תקנים של מכון התקנים, תקנות מיסוי, חוקים מסחריים וכל הוראת חוק אחרת שקשורה בפעילות החברה. המנהל צריך גם לזהות שינויים רגולטוריים, לבטח לאחר שהפכו לרשמיים ואפילו עוד לפני כן ולגבש אסטרטגיית תגובה של החברה, בין שבאמצעות עריכת שינויים בהתנהלות החברה ובין שבאמצעות ניסיון להשפיע על הרגולטור לפני הפיכת הרגולציה לרשמית.

 

מי מתאים לתפקיד?

מודעת דרושים מנהלי רגולציה, משמעותה שהמעסיק מחפש עורכי דין מוסמכים ומורשים בעלי התמחות בדינים כלכליים או לכל הפחות בעלי כוונה ורצון להתמחות בתחום זה. במקרים מסוימים ידרוש המעסיק ניסיון של מספר שנים בתחום והוכחת רקורד של עבודה בתפקידים דומים ואולי אפילו בתפקיד זהה. במקרים אחרים, במיוחד בחברות גדולות בהן קיימת כבר מחלקה משפטית עם הפונקציה הפעילה של מנהל רגולציה, עשויה החברה לחפש עורכי דין בתחילת דרכם שישמשו ככוח עזר במחלקה המשפטית ויעסקו בענייני הרגולציה בכפוף למנהל הרגולציה. ישנן גם חברות שעבורן ישנה חשיבות רבה מאוד לעקוב אחר הרגולציה מכיוון שכל שינוי רגולטורי עשוי להשפיע עליה בצורה דרמטית, אך בסך הכל מדובר בסביבה רגולטורית פשוטה למדי ובמקרה זה, בהחלט אפשר לדבר גם על עורכי דין בעלי ניסיון מועט יחסית בתחום, אך בעלי שאיפה ורצון להתקדם ולהתמחות בו.

 

בין שיש לכם את השם והמוניטין בתחום ניהול הרגולציה ובין שאתם עורכי דין מתחילים שמנסים למצוא את נתיב הכניסה שלהם כאנשי משפטים במרחב העסקי, חברת השמה מקצועית המתמחה בתחום ההשמה המשפטית יכולה להיות המפתח שלכם להשתלבות בחברות בינוניות וגדולות, בין היתר בתפקידי ניהול רגולציה.

 

במאגר המשרות של חברת A-one תוכלו למצוא מגוון רחב של מודעות דרוש מנהל רגולציה או דרושה מנהלת רגולציה, ותוכלו גם למצוא צוות מקצועי שמתמחה בהשמת עורכי דין ויועצים משפטיים בתפקידים משפטיים במגזר העסקי. אם אתם מחפשים את הסיכוי הטוב ביותר שלכם להיכנס לתפקיד משפטי בכיר במגזר העסקי ו/או הציבורי, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-5256001.

אהבתם? מוזמנים לשתף: