דרושים מנהלי קומפליינס

דרוש מנהל קומפליינס

 

מנהל קומפליינס הוא לא תפקיד חדש אבל הוא בהחלט אחד התפקידים שזכו לתנופה רבה בעשור האחרון ולא בכדי. לאור המשברים הפיננסיים של שנת 2001 ושנת 2008, חלה החמרה יתרה ברגולציה של פעילות עסקית מתוך רצון למנוע את המשבר הבא בגין התנהלות בלתי חוקית של ארגונים במגזר העסקי. החמרה ברגולציה חלה גם כתוצאה ממקרים רבים שהמודעות להם עלתה ובכלל זה בטיחות מוצר, בקרת איכות, דייברסיפיקציה של כוח אדם וכן הלאה. מנהל קומפליינס או בעברית, קצין ציות, הוא למעשה הפונקציה הארגונית שאחראית לבחון ולגבש את התמונה החוקית שעומדת מול הארגון כמרכיב מפתח באסטרטגיה העסקית והשיווקית שלו. תפקיד זה נחשב לתפקיד חשוב ומרכזי בחברות מקומיות ועוד יותר חשוב ומורכב עבור חברות בינלאומיות שמתמודדות עם חוקים שונים ורגולציות שונות בכל שוק ושוק בו הן פעילות. בפעם הבאה שתתקלו במודעת דרושים מנהלי קומפליינס, תדעו לפחות מה זה אומר, אבל חשוב שתדעו גם איך לזכות בתפקיד.

 

איך זוכים בתפקיד מנהל קומפליינס?

 

מנהל קומפליינס הוא איש מקצוע שיכול להגיע מרקע משפטי, חשבונאי או שיווקי, אך ההשכלה המשפטית היא המפתח. המשמעות היא שכל מודעה דרוש מנהל קומפליינס או דרושה מנהלת קומפליינס, קוראת בעצם לעורכי דין מוסמכים שהשלימו השכלה משפטית ועברו את מבחני הלשכה, או לאקדמאים בעלי השכלה משפטית שעוסקים בתחום הייעוץ המשפטי, להגיש את מועמדותם לתפקיד. במקרים רבים, ובמיוחד בחברות גדולות בהן כרוכה עבודת הקומפליינס במורכבויות רבות, תדרוש החברה ניסיון מוכח בתפקידים דומים או בתפקיד זהה, אך ישנם גם מקרים רבים אחרים בהם יכולים עורכי דין מתחילים לעשות את צעדיהם הראשונים אל תוך המגזר העסקי דרך תפקיד זה של מנהל קומפליינס.

 

בין שיש לכם ניסיון בתחום ובין שאתם רוצים להיכנס אליו אך אין לכם שום רקורד מקצועי רלוונטי להציג, חברת השמה המתמחה בתחום של השמת עורכי דין יכולה להכריע את היכולת שלכם להיכנס לתפקיד ונסביר מדוע. ארגונים גדולים מתנהלים בדרך כלל באמצעות מחלקות מתמחות ובהקשר של דרושים מנהלי קומפליינס, באמצעות המחלקה המשפטית ומחלקת כוח האדם. במרבית המקרים, ישנה גמישות רבה אותה יכולות מחלקות אלה להפעיל בבחירת המועמד המתאים, גמישות שפשוט אי אפשר לפרט אותה במודעת דרוש מנהל קומפליינס או דרושה מנהלת קומפליינס. הגמישות הזאת היא המרחב שבתוכו אתם יכולים לפעול בכדי למקסם את השכר שלכם ובכדי להעמיד את עצמכם כמועמדים מתאימים או לכל הפחות, רלוונטיים, גם אם אין לכם את הניסיון האולטימטיבי. חברות השמה מנהלות קשר ישיר עם הפונקציות הארגוניות במחלקות הללו, והטובות שבהן גם זוכות לאמון רב בקרב אותן פונקציות ארגוניות שסומכות את ידיהן על המלצות מקצועיות מצד אותן חברות השמה. את כל מרחב הגמישות הזאת לא תוכלו למנף לעצמכם במסגרת מודעת דרושים מנהלי קומפליינס בעיתון.

 

חברת A-one מתמחה בהשמת עורכי דין ויועצים משפטיים בארגונים מסחריים, עסקיים וציבוריים. לחברה יכולת יוצאת דופן למצוא לכל מועמד את התפקיד המתאים לו ביותר במקום העבודה המתאים לו ביותר על פי פרמטרים של התאמה לתפקיד, דרישות שכר, מיקום גאוגרפי ועוד. אם התחום של מנהל קומפליינס מעניין אתכם, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-5256001 ונשמח לעזור.

אהבתם? מוזמנים לשתף: