דרושים יוצעםי משפטיים

דרושים יוצעים משפטיים

השמת יועצים משפטיים היא לא עניין של מה בכך. מדובר באחד התפקידים המאתגרים והמורכבים ביותר בעולם המשפטים. משרות יועצים משפטיים עשויות שלא להתפרסם כלל בפורומים פומביים ובמקרים מסוימים, הגיוסים נעשים בערוצים רשמיים של החברה ובשיתוף עם חברות השמה. אם רוצים לגלות על מכרזים ייעוץ משפטי, יש צורך להיות בערוצים הנכונים.

למידע נוסף לחצו כאן

היכן מפרסמים- דרושים יועצים משפטיים?

בישראל ישנם המון עורכי דין, חלקם ותיקים יותר וחלקם פחות, חלקם מנוסים יותר וחלקם פחות. אין ספק שבמסגרת מגוון המשרות שבהם עורכי דין יכולים לעבוד, משרת יועץ משפטי נמצאת קרוב לפסגה.

המקומות שבהם דרושים יועצים משפטיים הם לרוב חברות גדולות, בעלות קשרים ענפים וצורך בהבנה מעמיקה של נושאים רבים, חלקם משיקים וחלקם פחות. יועצים משפטיים נדרשים לסייע באספקט המשפטי של העסקאות הנחתמות על ידי החברה, כמו גם, בהתנהלות השוטפת שלה.

יחד עם זאת, מצופה מהם לשים יד ולרתום את כישוריהם על מנת להביא להצלחת החברה. זהו תפקיד לא פשוט, המצריך הבנה מעמיקה של המערכת ויכולת עבודה מול גורמים מגוונים. על כן, במקרים מסוימים מגייסים יפנו ישירות לחברות ההשמה שיביאו להם את המועמדים המתאימים לאחר מחקר, אפיון וניתוח מספק.

משרות שלא מפורסמות בפורומים פומביים, סביר להניח שהן כן נמצאות במאגר המשרות של חברה ההשמה המקצועיות בתחום.

למי דרוש יועץ משפטי?

כאשר עורך דין מגיש מועמדות לתפקיד ייעוץ משפטי, הוא שם את עצמו למבחן לאחד התפקידים המאתגרים בתחום. עם זאת, ישנם אספקטים של המשרה שההתמודדות מולם לבד, מקשה מאוד על התהליך ועשויה להפוך את החיפוש לכמעט בלתי אפשרי.

כאשר לחברה דרוש יועץ משפטי, זה אומר שמחפשים צריכים איש מקצוע שיהיה שקוע כולו בנתינת שירות לחברה בלבד. היא צריכה שעורך הדין שנשכר לעבודה, יתאים לסוג הבעיות שאיתן הוא יצטרך להתמודד.

עוד בעיה שקיימת בשוק, היא שחברות המחפשות יועצים משפטיים לא תמיד מפרסמות זאת בפורומים המוכרים ולעיתים אף לא מפרסמות כלל. הן יעדיפו לפנות לחברות המתמחות בגיוס עורכי דין ויועצים משפטיים, להעביר להן את רשימת הדרישות מהמועמדים ולחכות לקבלת שמות של מועמדים פוטנציאליים.

חברות השמה בתחום עריכת הדין, מהוות פתרון חדש למציאת משרות בתחום. חברות אלו, מכירות היטב את צרכי השוק, מעניקות ביטחון בכך שהן דואגות לכל התנאים ומוודאות כי אופי המועמד תואם לאופי החברה.

מעל הכל, הן חשופות לתנועות השוק ויודעות לייעץ לאילו כיוונים לפנות. בשוק רווי כל כך כמו שוק עורכי הדין בישראל, שבו לא מעט אנשי מקצוע מתמודדים על כל משרה, לא מדובר ביתרון של מה בכך.

אם מועמד לא רוצה שהמועמדות שלו תהיה עוד אחת מרבות אחרות, כדאי לו לבדוק איך הוא יכול לבלוט.

כמה יועץ משפטי עשוי להרוויח?

נניח כי מועמד מצא מכרז יועץ משפטי, ואכן זכה בו – על כמה עומד שכר יועצים משפטיים?

על פי כתבה של TheMarker משנת 2021, נאמר כי השכר הממוצע של עורכי דין בחברות, עומד על כ- 25 אלף ₪ ברוטו. כמובן, שהשכר משתנה מחברה לחברה ומותאם לדרישות ונפח התפקיד עצמו.

מדוע להיכנס להליך השמה עם חברת A-one?

הליך גיוס עם חברת השמה, הינו בעל ערך במיוחד בתחום המשפטים. חברת A-one היא אחת מחברות ההשמה המובילות בישראל, הפועלת עבור חברות המחפשות עורכי דין לתפקידים שונים ועבור מחפשי העבודה.

בין פעולות החברה ניתן למצוא:

  • איתור, גילוי, זיהוי ומיון מועמדים לתפקידים שונים.
  • התאמה בין המועמדים הפוטנציאליים לדרישות התפקיד ול-DNA של החברה.
  • בחינת המועמדים ויכולותיהם לעומק, על מנת להתאים בין הכישורים, ההעדפות, הכוונות, הרצונות והצרכים של כל מועמד, חברה ותפקיד.
  • מדובר בהליך ליווי אישי, עד איוש המשרה המתאימה ביותר. חשוב לזכור, כי A-one יש רשת קשרים ענפה בשוק המשרות המשפטיות.

מדוע זה משמעותי?

  1. לחברה יש אפשרות לתפור לך משרה המתאימה למידותיך, רצונותיך וצרכיך.
  2. יש לה יכולת להגיע למשרות שלא פורסמו בשום מקום פומבי.
  3. היא מחזיקה בשם ומוניטין מצוינים, שייתנו לך גב בתהליך ההשמה.דרושים יוצעםי משפטיים

בין לקוחותיה של חברת A-one ניתן למנות את החברות המובילות ביותר בישראל, במגוון רחב מאוד של תחומים כמו: Wix, HOT, קבוצת מגדל, מיטב דש, בנק לאומי, פרטנר, סודה סטרים, מזרחי טפחות, הפנקיס, Etoro ועוד רבות.

לקוחות בולטים נוספים של החברה, הם משרדי עורכי דין מובילים ונחשבים בישראל כמו גולדפרב זליגמן, Gornitzky & Co, Herzog Fox & Neeman,  FCB & Coועוד משרדים רבים.

אם אתם צריכים סיוע באיתור, זיהוי והתמיינות לתפקידי ייעוץ משפטי, הינכם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ ראשוני בטלפון 03-6042324.

אהבתם? מוזמנים לשתף: