דרושה מנהלת משרד עורכי דין

דרושה מנהלת משרד עורכי דין

דרושה מנהלת משרד עורכי דין

מנהלת משרד עורכי דין מהווה במידה רבה את מרכז העצבים של המשרד והינה בורג מרכזי בו. בהתאם לכך ובהתאם לדרישות והכישורים בתפקיד זה, גם משכורתן של מנהלות משרדים בכירות הינה גבוהה לכל הדעות ועומדת מעל לשכר הממוצע במשק. אם את מחפשת מודעות דרושה מנהלת משרד אנו בחברת A-one נוכל לסייע רבות, זכות ידע נרחב וקשרים מצוינים שצברנו בשוק התעסוקה המשפטי לאורך שני עשורים.

למידע נוסף לחצו כאן

דברים שחשוב לדעת על מזכירה ומנהלת במשרד עורכי דין

ראשית, חשוב להדגיש שיש הבדל בין דרישה למזכירות ובין מודעות דרושה מנהלת למשרד עורכי דין. תפקידה של המזכירה אמנם כולל אחריות ומגוון רחב של פעולות, אולם הן פחותות מאלו של המנהלת ולפיכך המשכורת והתנאים בהתאם. עוד חשוב לדעת שקיים ביקוש מתמיד עבור מזכירות ומנהלות במשרדי עורכי דין, שכן בתחום זה נפתחים לא מעט משרדים חדשים מדי שנה, קיימת תחלופת עובדים ועובדות, וזוהי בהחלט הזדמנות להשתלב במקום העשוי לספק תנאים טובים וגב איתן.

יחד עם זאת, במקביל לעלייה בביקוש גם הדרישות ממנהלת משרד עורכי דין עלו עם השנים. ראשית, בין אם מדובר במזכירה או במנהלת, ובין אם מדובר במשרד גדול או בוטיק, נדרשים שירותי המזכירה הקלאסיים שכוללים תכתובת עם גורמים שונים, טיפול בפניות מטעם לקוחות, קביעת פגישות, טיפול במסמכים וכדומה. בנוסף, מזכירה או מנהלת במשרד עורכי דין צריכה עם רקע הולם המאפשר לה להבין את עולם המשפט, לצד שליטה מלאה בכלים לניהול משרד וביצוע העבודות השוטפות. בין היתר, היא צריכה להבין כיצד בנויה מערכת המשפט הישראלית על מחלקותיה וערכאותיה, לדעת איך פותחים הליכים, להכיר מונחים בדיני נזיקין, פלילים, מקרקעין, צווים, פיצויים וכדומה.

בנוסף, מנהלות משרדי עורכי דין במאה העשרים ואחת צריכות להפגין כישורים נרחבים ויכולת לקחת אחריות, וכמובן לשלוט בטכנולוגיות של תקשורת ומחשוב הקיימות במשרדים אלו. בין היתר, המנהלות צריכות להכיר את מערכות ERP, כיצד מבצעים חישובים, כיצד משתמשים ביישומי מחשב ואינטרנט, איך יוצרים מכתבים ותכתובות, איך מנהלים משימות ויומנים וכיוצא בזאת.

על כן, אין זה נדיר שבמודעות דרושה מנהלת משרד יופיעו דרישות כמו סיום קורסים רלוונטיים, תעודת בגרות ואף תואר אקדמי, שליטה באנגלית וביישומי המחשב, ולא פעם גם ישנה עדיפות למי שיש לה ניסיון קודם ובדגש על עבודה במשרד עורכי דין.

 

נשמח ללוות אותך

אם את מעוניינת למצוא ולענות למודעות דרושה מנהלת משרד עורכי דין אנו נשמח לסייע וללוות אותך בדרך להשתלבות מוצלחת. הקשרים הענפים שלנו והידע הרב עומדים לרשותך, ונוכל לעזור באיתור המעסיקים והמשרות שהכי מתאימים להגדרת הצרכים שלך, לציפיות והרצונות ולכישורייך, בשליחת קורות החיים למעסיקים רלוונטיים, בהכנה לראיון העבודה, בבחינת התנאים המוצעים, ועד הקבלה לעבודה לשביעות רצונך. לפרטים נוספים וקבלת ליווי מקצועי הנך מוזמנת לפנות אלינו בטלפון 03-5256001.

 

 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף: