משרות עריכת דין

עורכי דין דרושים

כיצד למצוא משרות בשוק רווי מועמדים מתאימים, מבלי להפעיל רשת חברתית ענפה ובלי מוניטין קודם? אולי זה יפתיע לא מעט אנשים, אבל הדרך המהירה והקלה יותר עשויה לעבור דרך חברת השמה.

תעסוקה בעולם המשפט

יש שימצאו את הליך החיפוש אחר מודעות דרושים, מעייף ומייגע. שוק התעסוקה, בין אם בעולם המשפט ובין אם בתחומי עיסוק אחרים עשוי להיות רווי ועמוס. מה גם שמשרות רלוונטיות עלולות שלא להתפרסם באופן פומבי.

עולם המשפט ועריכת הדין, קשור באופן ישיר לעולמות נוספים כמו אקטואליה, כלכלה ופיננסים. על פי כן, יש אפשרות כי הוא יושפע בקלות מתנודות שונות בתחומים אלו. מכאן שצריך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק על מנת לאתר פרסומים חשובים של משרות חדשות.

מי עשוי לחפש עבודה בתחום עריכת הדין?

עורכי דין רבים מוצאים את עצמם לא אחת במצב של חיפוש עבודה. יש כאלו, שסיימו זה עתה את לימודי המשפטים ומחפשים את המשרה הראשונה שלהם, מתוך שאיפה לצבור באמצעותה ניסיון מקצועי ולהעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם.

יש כאלו שכבר פעילים בתחום עריכת הדין, אך מחפשים שינוי תעסוקתי ויש כאלו שפשוט מבקשים למצוא משרה אחרת בשל אילוצים כאלה ואחרים.

מכרזים לעורכי דין

איך יודעים מתי מתפנה משרת עורך דין?

עורכי דין אשר מעורים בתחומם, ידעו היכן לעקוב אחרי פרסומים אודות משרות שמתפנות. יכול להיות שהם גם יכירו את האנשים הפעילים והמחוברים בתחומם, כך שיש להם רשת ענפה של חיבורים.

ישנם גם פורומים שונים הרלוונטיים אך ורק למי שעובד בתחום המשפט. כמו גם, שמועות אודות משרות מתפנות עוברות מפה לאוזן כמו בכל תחום מקצועי אחר.

יש לזכור, כי גם כאן יש אנשים שמקורבים יותר או פחות לבעלי תפקידים בכירים בתפקידי מפתח ועשויה להיות לכך השפעה.

איך למצוא עבודה גם בלי להפעיל קשרים בתחום עריכת הדין?

כך או כך, חיפוש משרה בתחום עריכת הדין תיטיב עם אנשים שכבר נמצאים בתחום, מכירים דמויות מפתח ויודעים להפעיל את הרשת החברתית והמקצועית שלהם.

גם אם הם מחפשים משרות ציבוריות לעורכי דין, מאחר וזה פשוט קל יותר לחפש בתוך מעגל סגור של חברים.

הבעיה מתחילה כאשר עורכי דין מתחילים ו/או לא מנוסים, לא יודעים איך למצוא מכרזים לעורכי דין, ו/או לא רוצים להפעיל את הרשת החברתית שלהם על מנת למצוא את המשרה הבאה שלהם.

בנוסף, יכול להיות שחיפוש העבודה שלהם אמור להישאר דיסקרטי לעת עתה.

במקרים אלו, טוב יעשו אם יחברו לחברות השמה אשר מתמחות בתחום, מאחר ולחברות השמה שכאלו יש את הקשרים, מאגר משרות ואת היכולת לשמור על דיסקרטיות.

איך בכל זאת למצוא עבודה לעורכי דין?

  1. לפתח, לטפח ולהפעיל רשת חברתית ומקצועית על מנת לאתר הזדמנויות תעסוקתיות בהקדם.
    1. זה דורש ההתעסקות והשקעת משאבים.
    2. וויתור על דיסקרטיות.
  2. להשאיר את האצבע על הדופק עבור לוחות הדרושים המתעדכנים מעת לעת.
    1. זה דורש להיכנס לנישות רוויות באנשים אחרים, שמחפשים משרות בדיוק באותם פורומים.
    2. זה דורש להיכנס, פחות או יותר, באותה דלת, דרכה מנסים להיכנס כל שאר האנשים.
    3. הבעיה היא תוספת העומס הצפויה למגייסים, שצריכים למצוא מחט בערמת שחט מבין כמויות קורות החיים שהם מקבלים.
    4. חברת השמה תוכל להכניס מועמדים מתאימים מדלת אחרת. כאשר המגייסים יודעים כי הם עברו הליכי אפיון והתאמה, מה שעשוי לתת למועמדים יתרון יחסי.

כיצד חברת השמה יכולה לעזור?

עורכי דין פחות מקושרים, יכולים לחבור לרשת מקצועית מחוברת, אשר תפתח להם את כל הדלתות הנכונות, על מנת לקבל מידע על משרות מתאימות וליווי הולם עד איוש המשרה. חברת השמה יכולה לסייע בחיפוש ומציאת משרות, כמו גם בליווי עד אשר הושלם הליך ההשמה.

למעשה, מדובר בחברה משפטית מקצועית ומובילה, שמבצעת את החיפושים הראשוניים בעצמה, הן עבור המעסיק והן עבור המועמדים. המטרה היא לחבר בין מעסיקים מתאימים למועמדים מתאימים.

לחברה שכזאת תהיה רשת ענפה של קשרים כמו גם יכולת לאפיין מועמדים ומעסיקים ולהבין מי עשוי להתאים ולאיזה תפקיד. כדרך כך, מעסיקים ומועמדים יכולים לחסוך המון זמן וכסף במהלך החיפושים ולהגיע ישירות למקומות הנכונים. המעסיק זוכה לקבל עובד מתאים במהירות והעובד זוכה למצוא מעסיק ומשרה חדשה ומתאימה במינימום זמן, זאת במקום להשקיע זמן ב:

  • טיפוח ופיתוח רשת חברתית ומקצועית על מנת למצוא משרות רלוונטיות
  • סקירת לוחות הדרושים (בתקווה שהמשרה הרצויה אכן תתפרסם שם ולא תישאר בחדרי חדרים).
  • ניסיון לשמור על דיסקרטיות.

חברת ההשמה, תהיינה אחראית על פיתוח וטיפוח מאגר משרות נרחב מספיק עבור העובדים. לחברה שכזו יש מוניטין וכבוד מול המעסיקים, מה שיכול להאיר את המועמד באור חיובי עוד טרם הגעתו לראיון.

חברות השמה מעבירות את המועמדים תהליכי אפיון לגילוי צרכיהם, רצונותיהם וכוונותיהם, על מנת להתאים להם משרות רלוונטיות. בסופו של דבר, מעסיקים לומדים לסמוך על חברת ההשמה יותר ויותר ובהתאם המועמדים מקבלים יותר קרדיט.

למה לעבוד עם חברת A-one?

עורכי דין מקצועיים אשר רוצים להיכנס “בדלת הנכונה” לחברה או לארגון בו הם רוצים לעבוד, יפנו לחברת A-one. דרכה הם יכולים לקבל גישה למשרות רלוונטיות ונחשבות, באמצעות רשת הקשרים הענפה והמוניטין שהחברה פיתחה בשני העשורים האחרונים.

מעסיקים בעולם עריכת הדין, סומכים על A-one לאפיון והתאמת המועמדים הנכונים לתפקיד המתאים. על כן, מועמדים שזוכים להגיע דרכה עשויים להחזיק ביתרון יחסי בעת ההשמה לתפקיד.

אם אתם צריכים סיוע באיתור, זיהוי והתמיינות לתפקידי עריכת דין, הינכם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ ראשוני בטלפון 03-6042324.

אהבתם? מוזמנים לשתף: